Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Over het VSS Gent-Wevelgem

• Massimo

Matig deelnemersveld, kon met moeite 15 renners kiezen.

• HP

Vreemd dat je brown niet kiest, dit was toch zijn seizoensdoel? Tenminste dat roept hij in elk interview.

Rabosport.nl:

Twee echte overwinningen al in de eerste twee maanden van het seizoen. Waar kijke je naar uit nu de druk van de ketel is?

Brown:

`Naar de laatste etappe hier in Murcia, zondag. Daar liggen weer kansen op een sprintoverwinning. En verderop Gent-Wevelgem. Een klassieker voor sprinters. Zo`n Vlaamse klassieker kan ik nu ook aan. Ik heb Gent-Wevelgem al heel lang hoog op mijn lijst staan. Als ik ooit een klassieker kan winnen, is het daar. En waarom niet? Aan zelfvertrouwen geen gebrek. Ik voel me ijzersterk nu.`

• Rudy Tek

Cavendish, gewaagd.

Doet Haussler niet mee?

• Ali w

Jawel

• Massimo

Geen Brown omdat die toch kansloos is tegen Boonen, Bennati en Cavendish. De rest zijn gokjes. Maar ik denk dat dit het makkelijkste VSS van het jaar wordt.

• Rudy Tek

Waarom dicht Massimo de heren Galdos, Hutarovich, Haedo, Flecha en Duque dan meer kansen toe dan Haussler?

• Massimo

Omdat Massimo dhr. Haussler is vergeten Rudy. Ik zal straks m'n VSS even aanpassen. ;)

• Boris de Löwikfan

Allemaal Cavendish genomen, wat een durf en lef jullie dappere strijders!

Groet

• Rudy Tek

Mwoah hoeft niet, hij zal wel tweede worden.

Je krijgt toch enkel punten voor de winnaar?

En dan nog:

“Maar ik denk dat dit het makkelijkste VSS van het jaar wordt” zijn jouw woorden.

• Goozzer

In principe is het ook een matige, overschatte koers…