Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dekker

• ????????????

tjonge eerste etappe Baskenland en ja hoor hij komt weer op 5 min binnen. Dita kan toch nooit meer goed komen voor de ardeense week.

Ik denk dat hij het voorjaar maar moet laten voor wat het waard is en zich nu moet richten op de tour en witte trui.

• JAS

Tjah, gestopt met doping he. Dan krijg je dit.

• Cyclad

We zullen eens kijken of Dekker zich gaandeweg Pays-Basque nog kan verbeteren, maar 't ziet er inderdaad niet goed uit voor de Ardense klassiekers.

• Sjors

Boze tongen, zoals JAS, gaan nu zeggen dat hij gestopt is met doping. Het kan vele oorzaken hebben.

Als hij er in de Tour maar staat denk ik zo. Wat dan het beste idee is om daar het beste in in vorm te zijn, weet ik niet. Dat verschilt per renner.

• Robin

Nog niet de benen… 06-04-2009

Baskenland, lastig als altijd, jammer genoeg niet de benen zoals ze moeten zijn, maar het was beter dan vorige week. Even afwachten dus..Ciao, TD

• onkel

Oh wat ben jij een dappere kerel Jas!!! Zielig figuur.

• Pro-Dope

Jas is helemaal geen zielig figuur …

Zouden die Rabos dan nu toch ook gestopt zijn met doping op die paar gastarbeiders na dan ?

• diravi

Voor wie gaat Dekker iets betekenen in de tour? Op deze manier raakt hij niet in de selectie.

• Tombola

Devolder werdt er ook “afgereden” in de Panne, dus dat zegt allemaal niks…

• arend appelberg

de slectie komt hij heus wel in diravi. ook al gaat dat dan helaas voor jou ten koste van een belgje in de selectie. zelfs totaal uit vorm zal hij de tour mogen rijden want hij is gewoon een van de grote mannen in dat team.