Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rigoberto uran

• arend appelberg

voor hen die zich afvroegen waar hij was waaronder ik zelf. goed nieuws hij is terug in koers en werd gister tijdritkampioen van zijn staat antioquia.

tijdrit 38 km

1º. Rigoberto Urán (Caisse d`Epargnes). 46 minutos 47 seg. 48.83 km/h

2º. Mauricio Ortega (UNE-EPM). A 11 segundos.

3º. Edison Gómez (U23) (GW Shimano). A 17 segundos.

4º. Juan Pablo Villegas (U23) (Indeportes Antioquia-IDEA-FLA). A 31 segundos.

5º. Jaime Suaza (GW Shimano). A 56 segundos.

• Sweepah

Arend heb jij een columbianen fetish?;_)

• arend appelberg

dat kun je wel zeggen jah :)

• Sweepah

Heh ik ook, maar dan met name vrouwen:$

• Goozzer

Leuk voor de statistieken, maar dit moet Uran zelfs met één been kunnen worden. Ze moeten die jongen eens gaan verplichten gewoon in Europa te blijven, zodat ze hem eens in de gaten kunnen houden en gewoon een volledig seizoen draait. Hij is natuurlijk nog jong en heeft nog een hele carrière te gaan, maar dat betekent niet dat het niet zonde is om er niet écht alles uit te halen. Deze klasbak hoort gewoon in de grote koersen thuis…

• arend appelberg

ik heb het ook met vrouwen/meisjes. van renners word ik niet @!#$ maar wel enthousiast

• arend appelberg

suaza werd vorig jaar nog 11e op wk tijdrijden beloften en hier 5e. het is niet verassend dat hij hier wint. maar toch het zijn geen koekebakkers

• Goozzer

Het gaat om het idee, Arend. Uran hoort daar niet. Zeker niet rond deze tijd van het jaar…

• arend appelberg

ik denk dat uran gewoon visumproblemen had want vorig jaar reed hij wel gewoon europees voorjaar. hij zei vorig jaar dat hij dit jaar een grote ronde ging rijden, de vuelta of de tour dus met het oog daarop zal die ook wel minder koersen. hij wordt extreem voorzichtig gebracht door caisse. vorig jaar vroeg ik hem daarover en hij zei dat ze hem over 2 jaar als kopman willen in de grote ronde's en tot die tijd krijgt hij behoorlijk veel vrijheid om ook in colombia te rijden en trainen. dat doen er trouwens heel veel. soler en ardila doen dat ook veel. alleen duque nooit

• Blueprint

Toch lijkt het me niet verstandig om zo weinig in Europa te koersen. Wanneer je echt wilt groeien als renner, zul je op ProTour-niveau tussen de grote mannen moeten rijden, daar leer je van en doe je de nodige hardheid op.