Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rigoberto uran

• Goozzer

Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij nu al gewoon in staat is mooie koersen te winnen. Maar zoals Arend zegt: ze zullen hem wel gewoon heel voorzichtig brengen bij Caisse. Unzue en Echavarri zijn daar altijd al voorstanders van geweest…

• arend appelberg

in colombia is hat zwaarder koersen dan waar ook ter wereld. vraag maar eens aan bernard hinault, claudio chiapucci of johan bruyneel. als je ergens hardheid op doet is het daar wel. het zou juist slim zijn van europese renners om daar eens te gaan trainen en koersen.

neem soler in 2007. 0 wedstrijddagen. trainde hele winter in colombia. z'n eerste wedstrijd was milaan turijn in maart en hij reed op di luca na iedereen uit de wielren. vervolgens keert hij in mei terug naar colombia. traint daar 2 maanden en is sterker dan ooit in de tour.

• arend appelberg

en onderschat ook niet, vrijwel alle colombiaanse renners hebben enorm veel heimwee. ze willen wanneer ze maar kunnen weer terug naar hun thuisland. oliverio rincon is hier wel het beste voorbeeld van. liet een carriere in volle bloei staan omdat hij z'n land zo miste.

• Hans

Maar als hij ff niet oplet, trekken FARC-leden of andere rimboe-inwoners hem van de fiets af. Ik las ooit eens dat profrenners daar in neutrale truitjes rijden om niet gegijzeld/beroofd te worden. Dan kan je toch beter lekker hier in europa gaan trainen dan in zo'n bananenrepubliek

• arend appelberg

ach dat is een volslagen uit de kluiten gewassen verhaal. oliverio rincon is 10 jaar geleden ontvoerd geweest. maar inmiddels is colombia een veiliger land dan pak en beet zuid-afrika waar over 2 jaar het wk is. de laatste jaren onder uribe is de veiligheid enorm toegenomen, net als de economie overigens. in de jaren 90 was het er idd relatief gevaarlijk. maar pak en beet het wk in duitama in 1995 gebeurde er ook niks.

• Sub Culture

Fijn land hoor Columbia.

Net zoals de ‘goddelijke’ kempenzoon steun ik op regelmatige basis hun economie.

• arend appelberg

je gebruikt cocaine?? :)

• Sub Culture

heb ik dat gezegd dan?

• Sub Culture

pfff ik reageer hier amper een minuut na jouw post op, nu is het alsof ik hier als een freak die 24/7 op de prikpagina kampeert, de wacht hou op reacties op mijn eigen reacties om dan meteen zelf te kunnen reageren.

noem het toeval … waarom verantwoord ik me … ach ja … euuh … emancipatie!