Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Steven Kruijswijk

• gracias

Bezig aan een goed seizoen en dat verdient wel wat aandacht vond ik:

Knap 10e in de Wielerweek van Bergamo, maar ook al 13e in Cholet en goed bezig in Istrie en Vlaamse Pijl. Nadat hij vorig jaar weinig koersen heeft kunnen rijden lijkt hij nu beter dan in 2007.

Klaar voor een overstap naar de profs als hij deze lijn door kan trekken lijkt me.

• denada

hahahahahaa ben je het toevallig zelf ???

• Great

Inderdaad erg goed van Steven, die in Lombardije beter uit de verf kwam dan Dennis van Winden en Michel Kreder. Nog een aantal van die uitslagen in deze categorie wedstrijden en hij is profwaardig.

• Goozzer

Ik ben altijd enorm verbaasd geweest over hoe Kruiswijs zich heeft ontwikkeld. Ik had dat nooit verwacht, eerlijk gezegd. Vorig jaar ging voor hem helaas deels de mist in, maar dit jaar pakt hij de stijgende lijn weer op. Ik ben benieuwd waar hij ooit nog uit gaat komen. Karakter heeft hij in elk geval, dat heeft hij al in de pocket…

• maistro

Ben het helemaal mee eens dat hij zeer degelijk bezig is. Sterke prestatie vooral in Lombardije.

Maar het punt dat Goozzer maakt is ook wel een reden om hem, mocht hij deze lijn doortrekken, nog niet meteen tussen de profs te gooien. Het sterke punt van hem is volgens mij juist dat hij toch de weg der geleidelijkheid kiest. Dat is natuurlijk ook de begeleiding maar hij heeft zich snel heeft ontwikkeld in zijn juniorentijd en toen via een buitengewoon jaar bij van Vliet bij Rabobank terecht gekomen. Ik denk dat hij alleen maar sterker is geworden door een minder jaartje en een blessure. Hij is namelijk zo gedreven dat het misschien wel ineens teveel wordt.

• jvjv

uit Nuenen he …..