Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Armstrong misdraagt zich?

• Cyclad

Een controleur van het Franse antidopingagentschap AFLD heeft een rapport opgemaakt over Lance Armstrong. De Amerikaan zou zich tijdens een onaangekondigde dopingtest op 17 maart aan de Côte d'Azur hebben misdragen.

De AFLD geeft geen details, maar heeft het rapport al overgemaakt aan de UCI en het WADA. De AFLD wacht de reactie van die instanties af voor hij onderzoekt of Armstrong de antidopingcode overtrad.

Bron: de Wielersite

• Herogewier

Heey Ad, ga jij nu ook al alles over Amstrong posten hier :)

• Fcdh

En terecht, slaat werkelijk nergens meer op hoevaak hij gecontroleerd wordt en dan het ergste door verschillende organisaties.

Ik ben geen armstrong fan met de hetze tegen hem is ook nergens goed voor.

• Cyclad

Ik kreeg het net in m'n mailbox.

Ik onthoud me van commentaar en wacht rustig de discussie af die hier vast zal gaan ontstaan.

Let wel, het was in Frankrijk, hè? Niet bepaald het meest Lancelievende land.

• Blueprint

Enig idee om wat voor misdraging het zou gaan?

• zwartkijker

Hij had naast het potje gepiest.

• Cyclad

Dat wordt in het bericht niet vermeld, Blueprint.

Als ik mag gokken zeg ik dat Lance het potje verse urine over het hoofd van de controleur heeft uitgegoten.

• Fcdh

Misschien stond zo'n AFLD figuuer op zijn hond.

Ownee dat was bij Evans

• rendier

Ach, zolang er met het commentaar van de renners op de controles niks gebeurt, zal ook dit wel meevallen. Of zouden er nu wel sancties volgen?

Want is wel makkelijk als opsporingsinstantie en rechter tegelijk!

• Cyrille Van Hauwaert

In z'n algemeenheid?