Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ronde van vlaanderen dvd opnamen

• Thomasje

Heeft iemand toevallig de ronde van vlaanderen op dvd opgenomen? Ik had hem willen opnemen maar er is iets mis gegaan tijdens het opnemen. Misschien dat iemand een kopietje van zijn dvd opnamen kan maken? (bij voorkeur sporza)

Alvast bedankt ;)

• fan

www.cyclingondvd.nl

• Cyrille Van Hauwaert

Ja maar…ja maar… hij is al geweest Thomasje.

Dinges heeft gewonnen.

• Sub Culture

Op youtube staan intussen al fragmenten heb ik gezien, maar dat gaat maar om stukjes van 4-5 minuten.

• merijntje mortirolo

Dikkie Dik (aka Boris de Löwikfan) heeft het vast wel opgenomen (die komt mooi aan zijn trekken gedurende de eerste paar minuten, trouwens… :+)

• Thomasje

Ik weet wie gewonnen heeft maar ik zou hem toch nog graag willen zien. Aangezien ik alle klassiekers opneem zou het jammer zijn als deze onbreekt.(wintermateriaal voor de rollen) dus wie?

• Legrand

heb de laatste 65 km, uitgezonden door Sporza, nog op de harde schijf staan van de DVD-recorder…

• Thomasje

legrand zou je het op dvd kunnen branden? zou je een emailtje naar me kunnen sturen zodat ik contact met je kan opnemen?