Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lowik en Roubaix

• Keuteberg

Twente, tsja, dat krijg je met boeren.

• Cyclad

Giantt, heb je dit zelf bedacht? Knap hoor.

• Cyclad

Lees je reply eens terug, mislukt ex-presidentje, dan zie je wel waarom ik jouw gebazel nimmer serieus neem.

• Cyclad

Ik ben wel blij te lezen dat Gerben nu weer wat positiever wordt benaderd.

Wel valt me op, dat velen van jullie Löwik een prima rol in Parijs-Roubaix toedichten, maar volgens mij is Gerben helemaal zo dol nog niet op die kasseitjes.

Het zal jullie verrassen, maar ik denk dat Löwik beter tot zijn recht komt in de Amstel Gold Race.

Hopelijk wordt hij in die wedstrijd opgesteld.

• Catena

Hij staat op de startlijst van Drenthe…

• Cyclad

Daar liggen ook steentjes, maar die Hel past hem beter, Catena.

Nu maar hopen op de Gold race, maar als de ploegleiding slim is wordt hij daar wel opgesteld.

• Blueprint

Bovendien is Parijs-Roubaix veel selectiever dan Vlaanderen. De kans dat je daar achter een solist een sprint van zo'n 30 man met een pak b-garnituur tussen de toppers krijgt, is een stuk minder groot. En met alle respect, maar Löwik is natuurlijk geen wereldtopper. Wel een nuttige kracht in de ploeg.

• Andere Peter

Inderdaad, daarom is het feit dat je de hoofdletters bij Universiteit Twente miste, geestiger dan je typefoutje.

Sorry, maar wie een ander aanspreekt op een spelfout, mag zero tolerance verwachten.

• Italiano

Een universiteit die minkukels als deze GeorgeBush toelaat hoef je never nooit aan te duiden met HOOFDletters. Dat mag duidelijk zijn.

Maar daar zul jij het wel niet mee eens zijn Peter, want anders zou het betekenen dat ik het laatste woord heb en niet jij. En dat kan Peter niet laten gebeuren natuurlijk. Stel je voor zeg!

• subcultuur2

met behulp van de motor ofwa…….

MHUAHAHHAHAHAHAHA