Ik zie je meer als de urn van mijn overleden grootpa die al jaren in de meterkast staat te rotten, je doet er werkelijk waar niks mee maar weggooien is not done…
Groet
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGent-Wevelgem is juist een fantastische koers. En dat zegt ik niet omdat ik Belg ben. Soit, of toch een klein beetje.
Als het weer morgen zal zijn zoals ze het nu uitgeven dan kan het een erg mooie koers worden, regen, veel wind kan een mooie harde koers opleveren. Ipv een massasprint met een brit als eerst over de streep.
Gent-Wevelgem is het mooiste lelijk eendje wat er is. Het stadje Wevelgem inspireert tot bijzondere fantasieen. Het schijnt er altijd te waaien, literair lustoord, geheimzinnige hoertjes uit het vroeger Belgisch Kongo, en natuurlijk een corrupt katholiek politicus, die de lijntjes uitzet in dit mysterieus Vlaams provinciestadje. Gent-Wevelgem mag nooit verdwijnen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?