Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

langevels mist gent-wevelgem

• Boris de Löwikfan

Ik zie je meer als de urn van mijn overleden grootpa die al jaren in de meterkast staat te rotten, je doet er werkelijk waar niks mee maar weggooien is not done…

Groet

• Sub Culture

Gekooid in porselijnen wanden, herrees de phenix uit zijn assen.

Nog altijd gekooid in die urne. Machteloos.

• JW

Och, Gent - Wevelgem, zo ongeveer de minst interessante van alle overgewaardeerde niet interessante koersen…. Waar iedereen morgen mag proberen sneller dan Cavendish te sprinten. Daar heeft Langeveld helemaal niets te zoeken.

• Sub Culture

Gent-Wevelgem is juist een fantastische koers. En dat zegt ik niet omdat ik Belg ben. Soit, of toch een klein beetje.

Als het weer morgen zal zijn zoals ze het nu uitgeven dan kan het een erg mooie koers worden, regen, veel wind kan een mooie harde koers opleveren. Ipv een massasprint met een brit als eerst over de streep.

• Cyclad

Ook wanneer het in waaiers uiteenvalt wint die Brit :-)

• subcultuur2

Gent-Wevelgem is dat niet die koers waarbij een of andere Belg wint omdat hij de motoren mag volgen

• Sub Culture

Ja das die koers waar zure noorderburen zich ettelijke jaren later nog steeds kunnen opwinden over dat incident. Want die Spanjaard won niet.

Ze hadden het in 1693 moeten weten!

• Marcos

Die Spanjaard was ook weer niet zo belangrijk toen hoor. Die reed toen nog in Italiaanse dienst ;)

• Andere Peter

1693? Help mij even, Slag bij Neerwinden in de Negenjarige Oorlog?

• Cecchini

Gent-Wevelgem is het mooiste lelijk eendje wat er is. Het stadje Wevelgem inspireert tot bijzondere fantasieen. Het schijnt er altijd te waaien, literair lustoord, geheimzinnige hoertjes uit het vroeger Belgisch Kongo, en natuurlijk een corrupt katholiek politicus, die de lijntjes uitzet in dit mysterieus Vlaams provinciestadje. Gent-Wevelgem mag nooit verdwijnen.