Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opnieuw Oostenrijkse wielrenner op doping betrapt

• Pinokkio

WENEN - Het Oostenrijkse wielrennen zit na Bernhard Kohl met een nieuw dopinggeval. Rupert Tschernko, voorzitter van de Oostenrijkse wielerfederatie, bevestigde maandag dat een Oostenrijker in maart bij een antidopingcontrole in Kroatië positief testte op het gebruik van EPO.

Het is nog niet bekend of het om een profwielrenner of om een amateur gaat.

Sportwereld.be

• waterfietser

Markus Eibegger? Hij is won de 2e etappe van de Istrian Spring Trophy…

• Catena

Nee die is het niet. Er is namelijk al wel meer bekend:

Opnieuw Oostenrijkse renner positief

DopingHet blijft dopinggevallen regenen in Oostenrijk. Naar nu blijkt is in maart een Oostenrijkse renner positief bevonden tijdens een wedstrijd in Kroatië. Dat heeft de wielerbond van het land bekend gemaakt. Het zou gaan om een gastrenner van het team LRV-Steiermark. Het team trad in Kroatië met drie gastrenners aan en één van hen is betrapt op het gebruik van EPO. Vorige maand werd de Oostenrijker Christoph Kerschbaum al in verband gebracht met handel in doping.

Bron: Wielerland.nl

Eibegger reed daar geloof ik met zijn eigen team.

• apenzoon

boeiuuuuuuuuuuuh

• anti-dope

alle Oostenrijkers dus maar voorlopig schorsen tot er duidelijkheid is

• Pro-Dope

Helemaal niet lekker laten rijden

Net of die NL veel beter zijn ook tot over de oren erin he Roos

• Lucas

Ik stel voor om jou voorlopig te schorsen tot er duidelijkheid is wie jij bent..

• Erha

Pfannberger zal 'm ook wel knijpen de laatste tijd

• Drents Heideschaap

gekke Gerritje perhaps?

• anne

eibegger reed daar dus wel als gastrenner voor LRV-Steiermar, lijkt me redelijk duidelijk dus.