Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vermeltfoort kampt met pfeiffer

• Veelr

http://www.tvdrenthe.nl/sport/sport-detail?NewsID=34458

Mooie uitzending op TV Drenthe.

• Bartje

Ja dat was toch allang bekend dat hij daar al vanaf januari last van heeft.

Vermeltfoort blijk Pfeiffer te hebben

Elite/Beloften - Weg

Sunday 18 January 2009

Coen Vermeltfoort heeft de ziekte van Pfeiffer. Dat is tijdens het trainingskamp van het Rabo Continental Team in Allicante gebleken. De talentvolle beloftecoureur zal zondag terugkeren naar Nederland, waarna hij twee weken absolute rust moet houden van de medische staf van het team. Daarna zal er een nieuw bloedonderzoek komen om te kijken hoe het verder moet met het herstel.

Coen Vermeltfoort mag weer fietsen

Sunday 01 March 2009

Coen Vermeltfoort mag weer fietsen. Bij de renner van het Rabobank Continental team werd midden januari de ziekte van Pfeiffer ontdenkt, waarna hij twee weken absolute rust moest houden. Toen na een nieuw bloedonderzoek bleek dat dat nog niet genoeg was, werd die periode verlengd. Nu heeft Vermeltfoort groen licht gekregen om weer licht te fietsen, maar zwaar trainen mag hij absoluut nog niet.

• pipo

symphatieke gast

• jan

Daar zou Chaigneau nu nooit last van hebben

• Boris de Löwikfan

Of ik snap je niet Jan of ik heb nog nooit zo'n geweldige domme uitspraak gelezen, ik vind hem heus waar echt fenomenaal, hihi..

Groet

• Michael

Erg he jaloers zijn.

Dat noemen ze ook een ziekte;)

ik vind het echt te erg om zoon jonge af te gaan breken, omdat ie nu toevallig pfeiffer heeft, wat gewoon veel bij renners voorkomt.

Hij zal hier vast heel sterk weer uitkomen, en hij zal t zeker ver brengen!

Groet.