Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Fietsgroep Alkmaar

• Mark

Sinds een aantal maanden ben ik meer in Alkmaar als in Hoorn en aangezien ik hier in de toekomst wil gaan wonen, ben ik op zoek naar een gezellig groepje die in de avond uren een rondje gaat fietsen.

Iemand zin????

Groetjes,

Mark Vlijm.

P.s. ik ga in juli de Marmotte rijden, dus ik, zal wel moeten….

• Der Jan

Kijk Mark, dit is een kansloze missie natuurlijk. Niemand wil met jou fietsen, want die plaatsnamenbordensprint kunnen ze meteen op hun buik schrijven!

Clemens

• Vlijmscherp

Fiets en Toerclub Alkmaar, de A-groep?

• Mark

Waar vandaan vertrekt deze “A” groep en hoe laat?

De “B”, “C”, of voor mijn part “F” groep mag ook. Ben namelijk niet tempo, maar wel gezelligheids gebonden….

Mark.

• Cyrille Van Hauwaert

http://www.alcmaria-victrix.nl/

• Geronimo

trainingsgrupettonoordholland.hyves.nl

O.l.v. ODT

• Oudesluis Dronken Thuis

ODT zit zelf meer in Amsterdam dan in Winkel. Bovendien heb ik al zeker 5x gefietst in 2009, ik hou dan nu ook een rustperiode. Overtraining ligt op de loer, met zn gore bakkes

Ben jij de zoon van beroemde juwelier Kees Vlijm? 1% korting!

“142 wedstrijden, en dan heb ik het niet over Sloten, he?”

• Mark

Ben inderdaad de zoon van….

Kees is met pensioen.

Ik ga op de woensdag avond (of eventueel de maandagavond op Sloten rijden).

Ik heb nu een keer op 7 á 8 op de fiets gezeten en ben bezig met weer een beetje op te bouwen.

Ben nu regelmatig op het Emma kwartier in Alkmaar te vinden.

Ondanks dat de kust omgeving mooi is, lijkt het me toch wat gezelliger om met een groepje te gaan.

Weet jij niet of er een avondgrope is die elke week ergens vandandaan vertrekt?

Groetjes,

Mark.

• Alkmaar

Hoewel Alkmaar alles heeft (wielerbaan, mtb parcours, kust, duinen, Schoorl) is het een drama wat groepjes betreft. Maar misschien heb ik de afgelopen jaren wat gemist.

• Kübler

Hoy Mark

Ik ben ook net weer een beetje begonnen en heb wel zin in dat groepje wat jij op het oog hebt. Je zegt gewoon om ….. uur bij de Alkmaarse Wielerbaan vertrekken en klaar is Kees. Makkelijker is er niet ik sta er als jij de tijd aangeeft en we houden op dit forum de kaars flink brandend. Als je éénmaal bent begonnen wordt het net zwaan kleef aan. Dus vul maar in welke tijd en dag en misschien worden het dan wel meer dagen ?

Groet Rob Duin (ooit koppelde ik met je vader)