Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gent - Wevelgem (UPT) (203km)

• cani

IK had toch gezegd dat het bij de rabo,s niks zou worden in de kopgroep, zijn gewoon te matig

• JCD

Toch ongelofelijk dat die achtervolging totaal niet op gang lijkt te komen.

• Erwin!!

haha die Cavi!!

• Erwin

cani, sorry jonge!

• 3000

Tja ik moet Cani hier toch ook gelijk geven… Als je de mannen van Rabo afweegt tegen de kleppers in de kopgroep van Team Columbia, komen die oranje mannetjes toch serieus tekort hier. Natuurlijk hebben ze wel pech gehad dat Brown wegviel.

• shake

Wat had Dekker te melden?

• Denis Lua

Wat ik totaal niet begrijp is waarom Rabo wederom niet actief meedoet in de achtervolging..?..?

De afgelopen 3 weken is het me al een paar keer opgevallen dat het achtervolgende groepje gewoon niet kan terug komen op de koplopers.

Het 2e groepje toch regelmatig in enorm overtal en diverse ploegen.

Ik zou zeggen 2 man van Rabo, 1 van saxo, 1 van garmin en evt nog 1 a 3 overige..

Dan rij je met 6 a 8 man, moet je het gat toch kunnen dichten?

Maar nee, Rabo kiest ervoor om in laatste, op een na laatste, en op 2 na laatste wiel te zitten!

En dan blijkt dat het niet snel genoeg gaat en dan gaan we zelf demareren –> Tankink —> dat is geen tacktiek maat TIK-TAK :P

• Art

Maar dat kan alleen als andere ploegen ook willen meedraaien. Je kan wel zelf willen, maar als jij de enige ploeg gaat zijn die achtervolgt, ben je alsnog kansloos en ben je jezelf nog dood aan het rijden ook.

• ---

Dit is rijden voor de laatste podium plaats, van terugpakken is geen spraken. Dan rij je namelijk voor de derde plaats van McEwen

Is ook geen spraken van de verkeerde mannen mee hebben, dit is een koers in dit weer, waarin de beste mannen (niet door pech gevangen) mee zijn!!

• Denis Lua

@art –> Dat klopt, maar het leek er toch op dat Wiggins en die van milram toch wel zin hadden… dan ben je al met 4 cervelo had er vast ook nog wel eentje over..