Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gent - Wevelgem (UPT) (203km)

• Koekwaus

Zeer sterk gereden door de Belgen in deze koers!

Chapeau voor Klaas Lodewijck!!!

• Massimo

Zeer veel respect voor Koldo Fernandez!

• hinault

www.belgienederlandforum.nl

• G1ant

Vierde en achtste Rabo. Levert tenminste wel wat punten voor de Wereldranglijst op. :). Serieus: die kopgroep met vier man erin was gewoon prima gedaan. Ze hebben de pech dat Brown valt, dat was natuurlijk een leuke pion geweest, al zou die nooit gewonnen met dit koersverloop.

Met dit koersverloop hadden ze meer aan Flecha gehad, maar voor hetzelfde geld blijft die groep van ruim 20 gewoon bij elkaar en hebben ze hele leuke kansen met de tandem Leezer/Brown. Denk dat ze geen domme koers hebben gereden, en ook geen slechte, maar de koers gewoon voor hen net verkeerd uitpakt. Dat kan gewoon gebeuren.

• Mazter

Voor de Wk-kwalificatie is dit wel slecht, concurrent Noorwegen pakt de volle pond terwijl Nederland het met een 8ste plaats moet doen.

• Koekwaus

Wat moet ik met een niet-werkende link, Hinault?

• GeorgeBush

Was gewoon lachwekkend hoe Kenny van Hummel eraf werd gereden in de eerste groep, niks profwaardig aan dat mannetje, kan beter zijn dure profplek afstaan aan van Zandbeek en weer fietsenhersteller worden

• Cyclad

GeorgeBush nomineert zichzelf voor de forumeikel van het jaar. Wat ben je toch een vreselijk negatieve kwibus! :-)

Ik vind het niet erg dat ik één van mijn minst favoriete koersen weer eens heb gemist, want het lijkt er op dat deze koers (toch PT) door het gros van de toppers absoluut niet serieus wordt genomen.

Het aangekondigde Belgenfeestje van Sub ging al helemaal niet door.

Eigenlijk is het triest gesteld met de PT-toekomst van deze wedstrijd als zelfs de Belgen in eigen land zich al niet echt willen inspannen.

Tot zover m'n kritiek, ik wil ook wel kwijt dat er desondanks toch een mooie winnaar op de erelijst staat met Edvald Boasson Hagen. Topprestatie van die jongen.

• bersch

is er al een volledige uitslag bekend??

• en

Idem, al moet ik toegeven dat die erelijst van GW er toch niet verkeerd uit ziet de laatste jaren.