Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Organisatie Giro d'Italia deelt wildcard uit aan Barloworld

• Seba

Vandaag in de Gazzetta dello Sport:

Ciclismo: Giro d'Italia, invitata anche la Barloworld

Indice Ultim'ora

MILANO - Saranno 21 i team che prenderanno parte al prossimo Giro d'Italia, quello del Centenario, al via il prossimo 9 maggio da Venezia. Lo ha reso noto la Rcs Sport, precisando che l'ultima squadra invitata e' la Barloworld. (Agr)

Normaliter is het startveld nu compleet al blijft er ruimte voor nog één extra wildcard.

Geen slechte zaak dat Barloworld mag starten. Met Hunter, Soler, Augustyn en Cardenas kunnen ze toch al een aardig team opstellen.

• tromp

Yes, dus toch Froome en Soler. Ik had er echt de balen van dat ze niet uitgenodigd waren, maar nu dan toch. Daar gaat de Giro-organisatie geen spijt van krijgen.

• arend appelberg

uiteraard. corti is goede vriend van zomegnan en met soler hebben ze een topfavoriet in de ploeg.

me dunkt de giro is dit jaar beter bezet dan de tour. want ook serramenti is beter dna pak en beet de 12 minste ploegen in de komende tour

• Blueprint

Hopelijk mag CSF Group-Navigare alsnog meedoen, maar de kans wordt steeds kleiner :(

• JasperK

Mooi, mooi, mooi. Soler is dit seizoen behoorlijk goed bezig, als hij echt piekt naar de Giro kan dat nog vuurwerk opleveren.

• arend appelberg

csf mag helemaal niet meedoen. dat is al in februari gezegd door zomegnan.

men laat nog 1 wildcardplek open omdat evt fuji via het cas alsnog zou mogen starten. anders gaat die plek naar flaminia

• Cyclad

Leuk. Soler, Froome, Impey, Bellotti, Hunter…. Leuke ploeg en wat mij betreft een terechte wildcard.

• Pyama

Barlo zal nu wel in de sterkste opstelling naar Italie afzakken. Bellotti, Augustyn erbij, toch attractief ploegje.

• Lucas

Wel eens van Hoofdletters gehoord, Arend..?