Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

etappe 4 Baskenland Eibar - Güeñes (161 km)

• Art

1 - Albasini

2 - Vandenbroeck

3 - Vandevelde

4 - Swift 1'25"

5 - Davis

6 - Florencio

• en

Bergop leek hij mij nochtans niet de sterkste. Verder lijkt me jouw opmerking over Vandenbroeck een beetje flauw.

• Djenghis

Albasini dus ook in vorm aan ‘t komen; was eergisteren ook al sterk. Kanshebber voor een top 10-klassering in het drieluik, zoals z’n 7e plek in de Waalse Pijl vorig jaar? Of was dat een volstrekte toevalstreffer? Ik heb ook niks gezien vandaag, dus weet niet of hij het idd zo moeilijk had op dat laatste colletje.

• JW

Wat hij ook gedaan had, in alle scenario's in de sprint kansloos tegen Albasini. Net als Vandevelde. Ze hadden beter veel eerder om beurten kunnen proberen Albasini los te rijden. dan hadden ze nog een klein kansje gehad. Nu rijd je een hele dag voor niks in de aanval.

• Art

1 - Albasini

2 - Vandenbroeck

3 - Vandevelde

4 - Swift 1'25"

5 - Davis

6 - Florencio

7 - Schröder

8 - Knees

9 - De La Fuente

10 - Samuel Sanchez

11 - F. Gavazzi

12 - Martens

13 - Herrada

14 - N. Sörensen

15 - A. Efimkin

16 - Gasparotto

17 - Vanendert

18 - Contador

• Djenghis

Waar heb je die uitslag zo snel vandaan, Art?

• Art

Kwam net in de uitzending op de Baskische tv.

• Keuteberg

Weinig enerverende rit. Had iets meer een gevecht verwacht in de slotkilometers, maar daar kwam het niet van helaas.

• hanssworst

die ben swift rijdt wel leuk. toch knap voor een jongen van 21 om davis erop te leggen. hij was ook al 2e in nokere koerse geloof ik

• Goozzer

Toch mooi om te horen dat Garate, die toen straks geïnterviewd werd, vertrouwen heeft in Gesink en ook van zijn uitslagen en verbeteringen in de tijdrit op de hoogte was. Dat hebben ze daar wel eens anders mee gemaakt. Freire wist destijds bijvoorbeeld niet eens dat Thomas Dekker de Ronde van Romandië gewonnen had, maar goed dat is Freire…