Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Chinees in De Hel

• Rudy Tek

Grote ogen ja! Wat is daar mis mee oude chatkoning?

• Herogewier

En die gele vlaggen, dat zijn toch chinese tekens die er op staan ???

• Massimo

@Rudy: :D

@Herogewier: :D

• Herogewier

Overigens kwam ik ook het nieuwe shirt van Cancelara voor P-R tegen. Tis enkel nog de vraag of de UCI het goed keurt.

• HP

Duidelijke keuze, op glond van spoltieve ovelwegingen, echt een klasbak die Long Jin

1/04/2009 2.HCs Bel DNF Driedaagse De Panne - Koksijde, Stage 2 : Zottegem - Koksijde 0

8/03/2009 2.1s Bel DNF Driedaagse van West-Vlaanderen, Stage 3 : Ichtegem - Ichtegem 0

• Rudy Tek

Wat is de gedachte hier dan achter?

En moet er straks ook een Chinees naar de Tour?

• HP

Ik zou het wel slim van ze vinden om een chinees met te nemen, die is dan toch de peletonvuller met de meeste aandacht in azie.

Ach ik denk dat we sowieso over een paar jaar de start van de Tour in China/Australie/VS kunnen verwachtingen.

Zeker gezien de goede ervaringen van de ASO met Parijs-Dakar in Z-Amerika.

Ik zou het wel leuk vinden.

• Rudy Tek

Ja wat is slim? Het gaat wel ten koste van iemand die daar wel iets te zoeken heeft.

Als dit het criterium wordt om je selectie samen te stellen is het einde zoek natuurlijk. Kun je ook een bejaarde met één been een Skil pakje aantrekken, haal je de uitzending ook wel mee wss.

Niets ten nadele van de kwaliteiten van Jin Long, daar ben ik niet van op de hoogte namelijk.

• Ron Brandsteder

Is dat niet gewoon de kaasploeg?

• Sjors

Cool toch. Ik hoop dat er meer Chinezen komen. Goed voor de sport.