Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Langeveld in PR

• Proost!

Volgens L Equipe.

L'équipe Rabobank:

Sebastian Langeveld (HOL), Juan Antonio Flecha (ESP), Pedro Horrillo (ESP), Mathew Hayman (AUS), Joost Posthuma (HOL), Tom Leezer (HOL), Rick Flens (HOL), Maarten Tjallingii (HOL).

• Keuteberg

Ook volgens sebastianlangeveld.nl en ook volgens rabosport.nl

Niks schokkends dus!

• Cyclad

Belangrijker dan de publicatie van 'l Equipe vind ik de mening van Langeveld zelf.

Wel, op zijn site is goed nieuws te lezen:

Sebas gaat zondag gewoon van start in Parijs-Roubaix. Hij is hersteld van de buikgriep die hem dwarszat voor deelname in Gent-Wevelgem. Na een training deze ochtend bleek dat hij zich alweer goed genoeg voelde om zondag in de Hel van het Noorden van start te gaan.

• zabirskie

Drie dagen gedwongen rust is vaak de beste manier een coureur fit te krijgen. Schrijf maar op, Langeveld vijf sterren.

• zabirskie

fit moet top zijn natuurlijk. Waar zit ik met mijn hoofd.

• inverse

Niks aan de hand. Gewoon een excuus om Gent-Wevelgem niet te hoeven rijden wat de voorbereiding op PR toch maar in de war doet schoppen.

• Martijnz

De ploeg lijkt op papier sterk. De enige manier om te winnen is een numeriek overwicht uit te spelen in de finale.

Het wordt tijd dat Rabobank weer eens een grote koers wint.

• inverse

Nokere is niet zo heel lang geleden verreden hoor.

• Gilberto

“Schijnbaar kan het toch ook als je bij Rabo rijd…vertel maar aan Lefevere”

- Sebastian Langeveld na zijn winst in PR 2009 -

• Ducrot

“Tja, er zat veel zand tussen de ketting en ik kon hem niet op de 53 krijgen.”

- Tom Boonen na zijn tweede plaats in PR 2009 -