Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Popovych Parijs-Roubaix

• gijsje

Enigzins verrassend dat hij start maar ik ben ook wel nieuwsgierig wat hij daar kan!!Volgens mij heeft hij deze koers in zijn jeugd al eens gewonnen. Kan hij voor een verrassing zorgen??

• Poggio

Tuurlijk niet.

• Rudy Tek

Popovych heeft in zijn jeugd alles al eens gewonnen. De enige renner ooit die minder hard is gaan rijden bij Bruyneel.

• Berend Botje

Dus wel :D

Poggio zegt meteen in de eerste reactie dat Popo niet voor een verrassing kan zorgen :D

Er zal er dus sowieso eentje verrast zijn als het wel zo is :)

• JW

De kans dat Popovych P-R wint is ietsje groter dan dat Brajkovic de Tour wint. Een te verwaarlozen kans, zou je kunnen zeggen.

• snormans

He Rudy, zeg je nou dat Popo onder bruyneel minder hard is gaan rijden dan daarvoor? volgens mij reed hij voor discovery donders hard, witte trui TdF? Volgens mij ging het mis toen hij bij…….. Lotto kwam!

• Rudy Tek

Ja dat is wel waar inderdaad, maar toen hij bij Landbouwkrediet reed vond ik m toch ook wel goed.

Ik doelde eigenlijk op zijn belofte-periode. Veel van die gasten hebben toch niet heel veel progressie geboekt vind ik.

Dit was trouwens de uitslag van PR toen:

1 Yaroslav Popovych (ukr)

2 Volodymyr Bileka (ukr)

3 Lorenzo Bernucci (ita)

4 Tom Boonen (bel)

5 Roy Sentjens (bel)

6 Davy Commeyne (bel)

7 Robin Sharman (gbr)

8 Alexander Kazlou (blr)

9 Kenny Van Hummel (ned)

10 Bjoern Schroeder (ger)

• Zenon J.

Bileka en Popovych in dezelfde ploeg toen?

• de tuinman

en bernucci ook

• Cyclad

Achter de naam Roy Sentjens stond destijds (ned) :-)