Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Over het VSS Paris - Roubaix

• Goozzer

In dit verband zou het inderdaad mooier zijn zonder ‘oortjes’. Stel je de afgelopen RvV voor: Boonen had net kunnen doen alsof hij niet wist dat Devolder weg was en had met Pozzato het gat dichtgereden. Boonen: “Sijn, jij ook hier?”. Vervolgens wint Pozzato in de sprint. België zou op zijn kop gestaan hebben…

• Boris de Löwikfan

Slechts één iemand die Hincapie 5 sterren geeft, mafkezen!

Ik denk dat ik mijn afspraak met Gerben voor een keer aan de kant schuif en George de 5 sterren ga geven.

Groet

• hinault

Stel dat ze het gat niet dichtkregen…..

• Goozzer

Dan zou dat de zege van Devolder (nog meer) glans gegeven hebben en de wedstrijd in elk geval meer het bekijken waard…

• Lucas

Is er al iemand zónder Boonen en Devolder en mét Hincapie vijf sterren..? ;-)

Zonder gekheid, ik had deze reacties nog niet gelezen, voordat ik mijn VSS plaatste.

• Filomoos Nasaalspicht

hey vrind, ik zag jou nog onbedachtzaam gevoerd door een wat norsig gezicht, dat wat bedrempelend afstak tegen de gierende zonnenstralen, lopen in een bepaald winkelcentrum vandaag…. helaas was ik aan het werk anders had ik je bezongen met het mooiste lied…

Uitslag zondag:

1. Pozzato

2. Boonen

3. Hincapie

4. Flecha

5. Devolder

Is er een smurf denkbaar die zich tussen dit superquintet wurmt?

• Lucas

Catena misschien..?

• Goozzer

02. Rogers Michael 382

03. Trofimov Yury 268

04. KlÖden Andreas 251

05. Bole Grega 163

06. Rodriguez Ortiz Jackson Jesus 136

07. Ballan Alessandro 108

08. Lloyd Matthew 80

09. Lopez Garcia David 80

10. Bazayev Assan 79

11. Clement Stef 61

12. Gavazzi Francesco 46

13. Lagutin Sergey 28

14. Moreno Bazan Javier 26

15. Rohregger Thomas 22

16. Freire Gomez Oscar 15

17. Brutt Pavel 2

18. Barredo Llamazales Carlos 0

19. Boom Lars 0

20. Flens Rick 0

Een van hen misschien?

• Alex van Damascus

Wat een prachtig rijtje renners! Volgens mij start er verder geen enkele van maar als ik ze in een wielerspel zou mogen kiezen deed ik het.

• Alpenroosjes

FLECHA!!!

Maar hij moet dan wel op de goede plek in de koers zitten… (bedoel niet op achterstand door valpartijen en lekke banden o.i.d.)