Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vraag over wedstrijd Deventer

• Mark

Ik las afgelopen week over een koers in Deventer, is dit wat ? Wordt er hard gereden, aantal deelnemers, het parcours ken ik wel maar nog nooit meegedaan,

aangezien ik wel een stukkie in de auto moet rijden graag even wat info voor dat ik

richting deventer ga.

bvd dank

• snormans

De honderd ronden van Deventer zo'n 150 km hoe laat de start enzo is weet ik ook niet, t is wel afzien! En het rondeje is niet het meest veilige rondje. Ik heb geen idee hoeveel er mee doen. Maar ik zou zeggen succes. En je mag eerder stoppen hoor als de afstand je te veel word. De snelheid zal denk ik toch wel gemiddeld 43 44 worden.

• Catena

Het tempo ligt wel hoog, maar er zijn eigenlijk alleen lopende bochten. Meer info:

www.zwaluwendeventer.nl

100-ronden 11 april 2009

Zaterdag 11 april wordt de traditionele 100-ronden van de Rielerenk te Deventer gereden.

Gestart wordt om 12.00 uur. Inschrijven kan men tot 11.55 uur.

Inschrijfkosten zijn 4 euro voor leden en niet-leden. Daglicentie kost 2 euro.

Er wordt gestart in 2 categorieën:

A-categorie: 100 ronden (150 km): junioren A en B, Amateurs C en B en A, Belofte en Elite.

B-categorie: 50 ronden (75 km): nieuwelingen, dames, Amateurs C.

Voor de B-categorie kunnen zich dames en nieuwelingen inschrijven. Iedere categorie heeft een eigenprijzen schema. Zie onder.

• merijntje mortirolo

Het tempo ligt wel hoog, maar er zijn eigenlijk alleen lopende bochten.

Das wel balen dan, als je steeds van je fiets af moet…

• MarcoPolo

Snel rondje, goed asfalt (nieuw vorig jaar gelegd). Itt tot wat snormans zegt: een relatief veilig rondje. Als je een beetje kunt sturen en geen stompzinnige stunt uithaalt geen probleem voor een ervaren wedstrijdrijder. Leuke koers, alleen 100x 1,5 km blijft wel wat saai op het eind.

• herogewier

Heey pas een beetje op jij met je niet inhoudelijke chatachtige reacties, straks denkt zo'n beginnende fietser nog dat ie echt van de fiets moet en krig je dat allemaal weer daar morgen. Das trouwens wel vaak van de fiets op 100 ronden met 3 bochten. 300x lopen pfff

Verder trouwens super leuk altijd die 100 ronden wedstrijd. En kom je een keer op een rondje (met dit mooie weer trouwens best snel, want als er genoeg mee doen zit de kop van de wedstrijd bijna in de staart van het peloton :) ) geen nood, je sluit weer aan en gaat weer vrolijk verder en wie wet pak je later in de koers zelf weer eens een rondje terug. Super goed ook dus om te trainen. 1 iets lastige bocht, de rest erg goed te doen, zeker met dit weer. Dus ideaal als voorbereiding ook en om toch eens wat meer kilometers te maken.

• merijntje mortirolo

Mark is geen beginnende fietser hoor, lijkt mij. (Je bent vast in de war met het topic hieronder. :))