Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nation cup selectie

• beste stuurlui aan de wal

Volgende week ZLM/Nation Cup.

De voorlopige ‘selectie’ op de startlijst bleek niet de uiteindelijke selectie te zijn.

Deze zal waarschijnlijk morgen of overmorgen door de bondscoach bekend worden gemaakt.

dit weekend was Lek en ijssel en Ronde van vlaanderen voor belofte.

Aan de hand van die uitslag lijken Van Zandbeek, Dennis van Winden, Remco te Brake, Rob van der Niet, Stefen van Kruiswijk de eerste die op het startformulier kunnen worden opschreven.

Wie vult de andere namen in?

• smollie

je gaat me toch niet vertellen dat je lek & ijssel als graadmeter gebruikt voor de sterkte van de jongens?

• wielrennen voor dummies

Wie gaan er eigenlijk naar La Cote Picarde a.s. woensdag? Dat is toch ook nationscup en daar hoor ik helemaal niemand over.

ZLM tour is natuurlijk leuk maar was dat 2 jaar geleden niet nog gewoon clubcompetitie. Is wat betreft parcours niet veel meer dan lek en yssel, zoals bijna alle nederlandse wedstrijden, plat ,plat en nog eens plat. Zit weinig selectiefs aan deze rondjes (en kom nu niet aan met een kasseienstrookje van 600 meter als graadmeter).

• Pim

ik zeg de al 5 bovengenoemde namen, Van Zandbeek, Dennis van Winden, Remco te Brake, Rob van der Niet, Stefen van Kruiswijk, plus mijn naamgenoot Pim de Beer, Robin Chaigneau, Raymond Kreder en Dennis Luyt en Nick Nieuwdorp. voor de overgebleven plek zal gestreden moeten worden…

• karel

Pim je hebt er een paar goed geraden maar ook een grote duim

• karel

Uitslagen in Nederlandse klassiekers en zeker uitslagen uit de beloftencompetitie anno 2009 zijn niet maatgevend.

• Jaap

Raymond Kreder maakt iig deel uit van de nationale selectie die woendag La Cote Picarde rijdt.