Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Presidential Cycling Tour (2.1) Etappe 1

• Lodjan

gepakt, Bos laat zich uitzakken op de klim.

• DutchSL

Finetto wint voor een andere CSF.

• Cyclad

Fantastisch uitgespeeld door CSF-Navigare, hun beste renner wint.

Jammer van Theo Bos, het zag er op het vlakke zeer krachtig uit wat hij deed. Zeer bemoedigend.

• DutchSL

Verrassend mooie koers gezien toch.

En wat Theo Bos deed.. ik geloofde er tot vandaag niet zo in, maar vandaag ben ik overtuigd. Bos komt er wel.

• Art

Ik ben vanaf net helemaal overtuigd. Theo gaat er absoluut komen.

• arend appelberg

mauro richeze 2e. erg bemoedigend!!!

• bartoli

netjes van Bos inderdaad, die wint nog wel een zuivere sprintetappe in dit rondje

• GroenLinks

Hoor net dat het geen Bos was maar Martijn Keizer

• Marcos

Nee hoor, het was Bos..

(Turkije) Sterke opening Raboploeg

Het Continental Team begint goed aan de Ronde van Turkije. Tejay van Garderen geeft nochtans op.

Het Rabo Continental Team is zondag goed begonnen aan de Ronde van Turkije. Mauro Finetto won de openingsrit op een twaalf kilometer lang parkoers in Istanbul. Een groep van veertig renners bereikte met een voorsprong van twintig minuten (!) op het peloton de finish. In die elitegroep was de Raboformatie met drie renners prima vertegenwoordigd. Buitengewoon verheugend was, dat Theo Bos bij die drie hoorde. Een klein tegenvallertje was de opgave van Tejay van Garderen (foto). De Amerikaan kampt met rugklachten.

Theo Bos speelde in de finale zowaar een hele voorname rol. In de laatste vier kilometer ontsnapte Bos uit de voorste groep en daarbij maakte de sprinter een buitengewoon sterke indruk. De finish lag echter bergop, na een klim van 400 meter met een stijgingspercentage van 9,3%. Op het stijgende slot viel Bos stil en zag hij de groep met zijn ploeggenoten Boy van Poppel en Martijn Keizer langszij komen. Finetto was vervolgens de snelste

• GroenLinks

Ik het uit zeer betrouwbare bron dat het Martijn ( via de telefoon) was.