Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vansummeren zou kopman moeten zijn

• Sjoerd

Wat me al een aantal wedstrijden opvalt is dat Vansummeren altijd in een knecht-rol zit bij Silence-Lotto. Maar vandaag was hij naar mijn inzicht de sterkste van het team. Silence zet hem alleen op 120 km van de streep op kop van het peloton te knechten. Zou hij niet beter kopman kunnen worden? Koersen als AGR enz. kan hij prima aan.

• Sub Culture

Van Summeren alleen kopman maken zou niet slim zijn.

Maar in een vrije rol kan hij mooie dingen doen, vorig jaar in P-R was hij al sterk met een top 10, dit jaar zelfs top 5.

• Tombola

Voor hem was het zonde dat hij op 110 kilometer voor de streep al op kop van het peloton reed. Maar moest hij dit of leek het hem beter om voorop te beginnen met nog een compleet peloton aan die kasseienstrook…

• Jonge Garde

Er zij feitelijk maar een aantal koersen per jaar waar hij komt bovendrijven, met name op taaiheid en inderdaad een mooie eindklassering weet te behalen. Parijs-Roubaix dus met name.

Buiten die (overigens zeer lastige) etappe in de Ronde van Polen een tijdje terug kan ik me geen overwinning van hem heugen

Naast de feitelijke daden, heeft hij ook niet het charisma en het tactisch inzicht om als kopman te kunnen opereren.

Bij Silence is Evans de absolute kopman voor de Waalse klassiekers en het rondewerk, Gilbert en Van Avermaet (zeker voor de toekomst) in de Vlaamse klassiekers. Schrijf daar nog een in vorm zijnde Dekker bij en dan zijn alle hotspots bezet.

• hans

Johan is e beste renner voor de kasseienklassiekers bij silence en hij komt ook wel redelijk ver mee met de heuvelklassiekers maar daar heb je idd wel dekker voor.

Maar ik snap niet waarom silence nog steeds zoveel vertrouwen in evans heeft die kerel kan helemaal niks afmaken kijk maar eens naar de tour hij heef meerdere keren de kans gehad om hem te winnen maar dan verneukt hij het gewoon hard.

• Rudy Tek

Haha die Vansummeren, amper een uurtje gefinished in Roubaix en dan al weer onder de naam “Sjoerd” berichtjes achterlaten op het forum.

• arend appelberg

alsof vansummeren wel een winnaar is. bij silence rijden maar enkele winnaars rond. van avermaet, thomas en dan houdt het wel op. deze 2 renners zijn niet in bepaald goede doen met als resultaat geen overwinngen voor silence op een uitschiertertje van evans na.

• arend appelberg

en dat ook nog vanaf een nederlandse pc

• hans

Waarom moeten jullie nu direct mensen gaan belachelijk maken. Dat slaat toch ook weer helemaal nergens op.

echt sneu

• Sjoerd

Ja dat bewijst hoe hard ik kan fietsen, ik had nog energie over na Roubaix, dus ik ben meteen doorgeknalt naar NL om een berichtje te posten.

Nee nu ff serieus, Vansummeren is onterecht een knecht.