hoi hans de clerq. je typt iig beter dan dat je spreekt.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWat een ongelooiflijke onzin. Evans is een van de beste ronderenner van dit moment en jij denkt dat hij geen kopman moet zijn? Och, misschien moeten ze bij Lotto dan maar Gorik Gardeyn kopman maken? Die wint tenslotte heel veel koersen.
Even voor de duidelijkheid: waarom zou Rabobank nog vertrouwen hebben in Menchov of Gesink? Die winnen ook geen Tour. Toch heeft Menchov bijvoorbeeld al heel wat vaker deelgenomen aan de Tour dan Evans. Onmiddellijk van de hand doen, die Rus.
Vansummeren heeft de pech dat er bij Silence aan koersintelligentie ontbreekt in de volgwagens. Wie laat een van zijn beste renners nu ver voor het bos al op kop rijden. Om over de laatste 10 kilometers maar te zwijgen. Ipv dat Hoste de benen stil houdt om Vansummeren terug te laten komen om daarna om de beurten proberen te demarreren om Hushovd eraf te krijgen laten ze Vansummeren tot de meet tempo onderhouden waarna Hoste “verrassend” de sprint verliest van Hushovd.
Jehan Vansummeren moet zowat mijn lievelingsrenner zijn. Ik vind hem geweldig. Iemand die een heel jaar op vrij hoog niveau presteert en die altijd aanvallend rijdt.
Ik vrees dat jehan net tekort komt om kopman te zijn. Ik denk ook dat hij zijn temperament tegen heeft om een winnaar te zijn.
Chips (mijn dochter vroeg hoe dit precies gespeld werd…).
Vansummeren is dus een “domme” renner, in tegenstelling tot de “winnaar” Van Petegem…toch hou ik veel meer van Jehan dan van de zwarte uit Brakel (die wel respect afdwingt voor zijn palmares).
En over Evans: iemand die tweede wordt in de Tour, die is altijd kopman, in iedere team (zelfs bij Astana, zij het dat hij dan het kopmanschap zou moeten delen).
EnThomas Dekker als winnaar, dat lijkt mij toch ook vrij kort door de bocht wat eendagswedstrijden betreft…ik denk niet dat deze Vansummeren zich de komende “Waalse” klassiekers zal moeten opofferen voor Thomas (waarvan ik overigens denk dat hij een goed seizoen zal maken, sterker nog, ik hoop dat).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?