Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Martijn kansloos door val

• ger

Maakant: “Ik was niet super vandaag”

12 april 2009

Voor Martijn Maaskant verliep Parijs-Roubaix niet zoals gehoopt. De renner van Garmin was vorig seizoen nog de beste Nederlander, maar kon deze prestatie dit jaar niet herhalen. “Pech,” concludeert Maaskant na afloop tegen de camera's van de NOS.

“Ik reed lek net voor het Bos van Wallers,” aldus een teleurgestelde Maaskant.“ Dat is het meest slecht denkbare moment. We zijn daarna nog wel terug gekomen naar de grote groep, maar ik was ook niet super vandaag. Ik kwam een beetje te kort. Met die pech erbij wordt het dan een moeilijk verhaal natuurlijk.”

Maaskant reed Parijs-Roubaix nog wel uit. Uiteindelijk werd hij 98e op 17 minuten en 46 seconden van winnaar Boonen.

Te lezen bij wielerupdate

• arend appelberg

iedereen die me hier afzeikt mag me nu wel gelijk komen geven. zelfs maaskant zelf voelde zich niet super vandaag.

• jos patat

Maaskant had natuurlijk prima kunnen winnen, maar die onsportieve Boonen vertikte het om te wachten in het Bos van Wallers :-p

• Cyclad

Appelberg heeft gelijk. Zo zie ik het ook.

Wat Vacansoleil betreft: viel erg tegen. Lieuwe Westra was in het begin van de uitzending goed bezig, maar daarna was het over. Heb alleen Leukemans en Vierhouten nog gezien, zij zijn ook de enige 2 finishers.

Ik had zeker Wim de Vocht vandaag verwacht, ben benieuwd naar de verklaring van de zwakke koers van Vacansoleil.

Van Skil verwachtte ik al niets, Tom Veelers weerde zich behoorlijk, de rest heb ik alleen maar zien lossen.

• gerd

Zo zie je maar dat de renners zelf wel sportief zijn, pet af voor Maaskant, die komt er wel…hij zal Roubaix ooit nog wel winnen…en schrijf Langeveld toch ook niet te vroeg af…

• Marco

Cyclad schreef:

>

>

> Van Skil verwachtte ik al niets, Tom Veelers weerde zich

> behoorlijk, de rest heb ik alleen maar zien lossen.

Trouw pakte gisteren uit met een paginagroot interview met kopman Koen de Kort. Sowieso geen boeiend stuk stuk, ik had liever een interview met een knecht als Tjallinggii gelezen (die wel wat over z'n voorjaar 2009 kan vertellen) dan een verhaal over De Kort wat neerkwam op het lezen van z'n cv. Maar ja, volgens mij kiezen kranten nu maar graag voor ‘de originele journalistieke invalshoek: ga naar dat kleine ploegje dat de Tour mag doen’. (wat dus juist niet origineel meer is).

Maar goed, hoe ik hier op kwam, op basis van dat kopmanschap had je toch een keer op beeld gehoopt. De De Kort fans zullen het hier nog wel uitleggen gok ik …

• Mazter

Volgens mij heb ik Jin Long ergens vlak voor het bos nog stoer in 5de positie zien rijden. Niet slecht, voor de eerste Chinees ooit in de Hel.

• dokter007

….