Kon Haussler niet beter of was hij de vlucht van Hushovd aan het beschermen??
Ik heb hem de hele koers niet zien ademen….
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOp het moment dat Boonen voor de tigste keer doortrok en Hushovd met Flecha in het wiel zat liet Haussler wel het gaatje vallen. Als je zag hoe hij inderdaad rondreed vandaag in combinatie met zijn eigen slot, pff….. sowieso genoten van zijn voorjaar.
Nu nog wat meer geluk en tactisch vernuft, dan komt het zeker goed.
Moet nog leren doseren, maar wat een ongelooflijke kanjer van een renner.
Een aanwinst voor het wielrennen.
Anderzijds, en dit zal mij niet veel vrienden opleveren, als ik één renner zou moeten tippen van wie een positieve dopingcontrole mij niet zou verbazen, dan is het misscien wel deze Haussler…
Ik hoop echt van niet , het zou een nieuwe ontgoocheling zijn, maar het verleden heeft al getoond dat renners die zo spectaculiar rijden vaak op andere benzine rijden.
Dat soort bedenkingen maak ik mij jammer genoeg steeds meer (gelukkig heb ik het ook vaak verkeerd voor).
Wat een schandelijke en ongelooflijke verdenking gerd. Dat valt me heel erg vies tegen van je. Haussler heeft geen enkele van die koersen gewonnen en kwam bij momenten ook gewoon tekort, zoals Boonen doortrok. En toch verdenk je hem van doping?
Dat is net hetzelfde als Belgische renners en commentators die praten over “Spaanse brommers” in de Ronde van het Baskenland, ook zoiets lachwekkends.
Moeten die Spanjaarden, Italianen en Nederlanders dan maar praten over Vlaamse brommers in de Ronde van Vlaanderen en Parijs Roubaix? Moeten wij het dan verdacht vinden dat in een kopgroep van zes, drie Belgen zitten in Parijs-Roubaix? Tom Boonen rijdt Haussler staalhard uit het wiel in de Ronde en Roubaix, die zal wel op andere benzine rijden zeker?
Man toch…denk toch eens na voordat je iemand linkt aan doping.
Sorry als ik je geshockeerd heb Keuteberg…dat is gewoon het soort bedenkingen die ik mij de laatste tijd wel vaker maak (ook bijvoorbeeld bij de fantastische Giro van JVDB vorig jaar en ik heb ook soms mijn bedenkingen bij Volderke als klimmer, ik hou van beide renners, maar dat soort bedenkingen maak ik mij nu eenmaal).
Ik vind dit eerlijk gezegd niet schandalig, ik denk dat ik dit toch met de nodige nuance neerzet: geef bijvoorbeeld aan dat ik het jamer zou vinden en dat ik genoten heb van Haussler. Anderzijds genoot ik ook van Ricco en Piepoli in de rit naar Tre Cime di Lavaredo in de Giro van 2007…en ook toen uitte ik onmiddellijk mijn vrees/twijfels….
Ik denk dus dat de heren renners het er al jaren naar maken: enige skepcis is dus wel degelijk begrijpelijk.
Maar nogmaals: ik vind Haussler een kanjer en heb genoten van zijn rijden….alleen zou ik niet steil achterovervallen als…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?