Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het voorjaar van Erik Dekker: hoogmoed voor de val.

• Jurgen

Bij de opening van het voorjaar (de Omloop) reed Rabobank sterk. In de finale reed Langeveld met revelatie Haussler voorop in de finale.

Tacticus Dekker liet zijn eigen ploeg echter het gat dichtrijden, omdat “de 2e plaats wel erg zeker was”. Wat hij zich daarbij niet realiseerde was dat hij in feite de renners van andere ploegen in de grote groep erachter beledigde, als waren zij niet gevaarlijk of geen factor om rekening mee te houden.

Op Dekker's hoogmoed volgde gelijk de val, van een moegestreden Langeveld, van die wedstrijd in feite, en die val is nu nog niet ten einde maar duurt voort -Rabo kent een dramatisch voorjaar-, gesymboliseerd in de val van de juist zo niet-arrogante Flecha vandaag.

• E.Dekker

Goh, zondag zeker? Weer zo'n zwartkijker die van zijn veilige kansel achter z'n pc zijn eigen vuilnis predikt. Ga fietsen

• Expat

Ach ze moeten bij Rabobank gewoon eens leren sturen. Volgens mij is Freire zon beetje de enige die dat goed kan. Menchov valt bergop, Gesink daalt dramatisch, en Langeveld en Flecha gaan er ook veel vaker bij liggen dan vergelijkbare renners…

• arend appelberg

gesink daalt dramatisch?? sinds wanneer dan?? of komt dat toen door die ene afdaling in parijs nice waar hij zich in de luren liet leggen?? voor de rest een prima daler. ze zijn juist af van een van de slechtste stuurders en dalers namelijk thomas dekker

• Gilberto

Jammer toch dat men zulke topics niet gewoon negeert..

• Mazter

Dekker heeft wat mij betreft het maximale uitgehaald uit dit zogenaamde sterke blok. Op sommige momenten een inschattingsfout gemaakt en op andere momenten was er een “schijnblok”.

• aapje

och och nu praten ze zo over de rabobank ,maar als ze gewonnen hadden met flecha waren jullie juist de gene met het grote woord.

ga alsjeblieft iets anders doen dan commetaar geven want als je het zelf zo goed kon zat je daar wel in die auto!!!

• merak

Leuke ereplaatsen, maar nooit daadkrachtig de Rabobank…

• gerd

Ik heb toch genoten van rabo hoor, alleen vres ik dat ze net iets te vroeg in vorm waren…

Het ontbreekt ze (net als Lotto) echter aan een echte winnaar…

• Wanny

Heeft niks met daadkracht, maar alles met kwaliteit te maken. Ze hebben gewoon voor deze wedstrijden minder goede renners dan bijv. Quick Step. En dan is het moeilijk winnen.

Snap in dat verband ook het aantrekken van Nuyens niet. Die wint weinig koersen en komt overal net tekort. Van dat nivo hebben ze er al genoeg. Beter hadden ze Pozatto, Hushovd of Haussler aangetrokken.