Op het NK wint elk jaar een Nederlander. Dus….
Ik vind Maaskant wel een winnaar, fijne sprint in de benen, maar inderdaad, hij wint vooralsnog weinig.
Lars Boom gaat een veelvraat worden, heb ik het idee.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEen echte winnaar zal niet schuwen álles te doen wat nodig is, als je dat bedoelt. Riccò had ook een Nederlander geweest kunnen zijn, we hadden het allemaal prachtig gevonden. Jammer alleen dat degenen die nu het hardst zitten te zeuren over het gebrek aan échte winnaarsmentaliteit, zo'n renner na een positief plasje wellicht ook het hardst veroordelen….
Wat wil je dan, vraag ik mij af…
Sipke Zijlstra, Eddy van IJzendoorn, Wim Stroetinga en mijn plaatsgenoot Mike Alloo wonnen elk jaar samen 50 wedstrijden en nog veel meer podiumplaatsen en kregen geen kansen bij rabobank. van IJzendoorn werd na een half jaar al weggepest vooral omdat ze vonden dat hij geen berg op kon, alsof er in Nederland en België bergen zijn. Maar ja gedane zaken nemen geen keer. Men zag meer in renners als bv Onno Gerritsen, Marcel Lamberts, Thomas Berkhout, Norman Meerkerk enz. Met alle respect voor deze mannen hoor. Allemaal erg aardige jongens waar je geen oorlog mee wint. Laten we hopen dat Stroetinga net als Hoogerland het wel gaat halen en dat Zijlstra het nog goed gaat doen en ik denk dat van IJzendoorn het ook nog gaat redden. Kom op mannen, laat zien dat jullie in het verleden niet voor niets veelvraten waren.
Ook Thom van Dulmen werd bij rabo gezien als een versterking waar men veel in zag!! Ik hoop natuurlijk dat ook Niki Terpstra en Martijn Maaskant het erg goed gaan doen, die vonden ze ook lastig of niet goed genoeg. Maar deze zijn wel degene die het elders gewoon goed doen en ze krijgen vertrouwen van hun ploeg en omgeving. Zij gaan hun wedstrijden nog wel winnen, geloof mij maar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?