Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoe is het met die mensne die omver werden gekegeld door de motor??

• Kev

Ja, het was een gestoorde finale, maar geef toe, iedereen vond het toch een prachtige Carrefour. 2 valpartijen, een haag van mensen, man tegen man gevechten. Dat het levensgevaarlijk is mag ook wel gezegd worden, maar ik denk dat er vooral een mentaliteitsverandering moet komen in het publiek, want als je dranghekken gaat plaatsen krijg je zo'n sfeerloze bedoeling als in een Toursprint.

ps. alsof dranghekken niet gevaarlijk zijn, hebben we vorige week nog even gezien.

• Aagjes

linkje youtube werkt niet

• Agnes

http://www.youtube.com/watch?v=B9gkQCce3rg&feature=channel

• Agnes

http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielrennen/090412_Parijs_Roubaix_ongeval#

• Jan Spek

Jury/organisatie alleen op een motor, dit moest een keer mis gaan. Met dit soort koersen moet je een chauffeur hebben die maar met 1 ding bezig is, veilig en verantwoord rijden. De jury achterop moet zich met de overige taken bezig houden. Deze motorrijder was op het moment even onoplettend, waarschijnlijk met zijn hoofd iets te vele bij de koers. En kijk eens wat voor gevolgen het kan hebben. Treurig!

Qua dat een compliment aan de Nederlandse juryleden die dit altijd prima gescheiden houden.

• Erki

Die Pozzato kreeg ook wat over zich heen toen hij in de achtervolging was op Tom … zwaaide nog even met zijn middelvinger terug.

Tip voor de toeschouwers: helm op volgende keer!

• Andere Peter

Hans, jouw reactie roept bij mij de behoefte op om jou wat ‘spektakel’ voor je hoofd te geven!

• Olano

Volgens mij ligt het probleem meer bij de dronken Vlamingen. Zag net een reportage op het belgische journaal, herhaling van gister, maar die staan al vanaf half tien te zuipen. Ze worden er echt vervelend van! En nu geen vergelijkingen maken met de nederlanders op de alpe, dat mag in juli. Het gaat nu over P-R

• Leon

Jan Spek schreef:

>

> Jury/organisatie alleen op een motor, dit moest een keer mis

> gaan. Met dit soort koersen moet je een chauffeur hebben die

> maar met 1 ding bezig is, veilig en verantwoord rijden. De

> jury achterop moet zich met de overige taken bezig houden.

Op de beelden zag ik 2 blauwe helmen, dus neem ik aan dat er gewoon een motard EN een jurylid op de motor zaten.

• Tombola

Hij verloor zijn controle op een kasseienstrook, volgens mij waren ze er al een redelijk stukje van af. Hopelijk gaat het goed met de mensen, al schrok ik wel toen ik die vrouw gelijk stil lag liggen op de weg…