Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Preudhomme verwacht Lance aan de start

• JW

Voor wie het nieuws vanmiddag heeft gemist: na alle commotie over het een beetje uit de hand gelopen prestigegevecht tussen AFLD en Armstrong liet Preudhomme weten dat hij Lance in de Tour gewoon aan de start verwacht.

Prima dat hij dat nu al bekend maakt, voor dat het incident nog meer lading krijgt.

• Frans

De media strategie uit zijn kamp heeft geholpen blijkbaar.

• jackie

Wat denk je, in deze tijd heeft de TDF de extra mljnn zeker nodig!

• Sjors

Mooi toch!

• Andere Peter

Prima actie van Preudhomme. Het lijkt erop dat bij ASO het gezonde verstand aan de winnende hand is tov een jaar of twee geleden. Het is te hopen dat ook AFLD zich normaal gedraagt (daar ben ik iets minder zeker van).

Dikke kans dat er in de aanloop naar de TdF nog wel een moment komt dat AFLD en Astana als herten in bronstijd de geweien laten knallen. Laat ze dan maar even: het is de natuur, een soort territoriumdrift.

Voor de TdF zou het prima zijn als Armstrong meedoet. Het mooiste is als hij (net) niet wint, maar wel serieus meedoet om ereplaatsen. Voor de historiek in het wielrennen is het mooi om Armstrong ook eens als geklopte man mee te maken. De TdF heeft daar ook baat bij. Zoals de TdF zijn meest memorabele dagen kende toen Merckx, Hinault, Indurain troonsafstand deden.

In zekere zin zouden Société du Tour en Armstrong natuurlijke bondgenoten moeten zijn. Een cleane Armstrong is een sieraad. Een betrapte Armstrong zou ook een enorme slag voor de erelijst van de TdF betekenen.

• Frans

Ach ach ach, dat ik nog de moeite neem om jouw zelfingenomen gebrabbel te lezen. Je brengt het steeds alsof je een insider bent, iemand met verstand van zaken, met kennis van wielrennen. Maar je blijkt brabbelaar, die zijn mening keer op keer op keer op keer aanpast, zolang het je uitkomt en zolang het maar je gelijk oplevert.

• Andere Peter

Geen idee waar jij zelfingenomenheid inziet (en ik wil het niet weten ook). Maar voor de duidelijkheid: ik ben absoluut geen insider, zeker geen kenner en ik pretendeer dat ook nooit. Ik volg wielrennen op grote afstand en ik heb interesse voor bepaalde zaken, waaronder de politieke strijdjes rond Armstrong. Voor de post zoals bobvenstaande, hoef je totaal geen insider of kenner te zijn. Sterker nog, soms kan afstand wel een voordeeltje zijn.

• Frans

Nee Peter, het is geen voordeel om een “niet insider te zijn” nee, het is een nadeel. Want in elke post blijk je er niks van te snappen. Je onophoudelijke pogingen om er wel iets van te snappen lopen uit op een oneindige discussie. Van jouw kant. Je denk dat je met je gebrek aan kennis, met een oneindige brei van opnoemen van feitjes, van herhalen van feitjes, van aanpassen van feitjes, van feitjes herzien, van jouw meninkjes herzien, van jouw meninkjes aanpassen, net zolang, ja, net zolang de feitjes duren.

Ja, dat je daarme aantoont er iets van te snappen, een insider te zijn, het te doorzien, het te doorgronden.

Nee, je ziet het niet, je snapt het niet, je begrijpt het niet, en dat zal nooit veranderen.

Dat zal altijd zo blijven.

Ga vooral door met je meninkjes geven, met je discuzietjes winnen.

• Museeuw

pfff, heeft andere Peter je vriendin ingepikt ofzo?

• Frans

Nee, ik lees zijn berichten nu meer dan een jaar.