Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Johan Vansummeren

• Lucas

Heb altijd het idee dat deze jongen veel meer kan dan hij tot nu toe heeft laten zien. Was gisteren volgens mij nog beter dan Hoste (gezien het vele kopwerk dat hij op het stuk naar de Carrefour deed), maar presteert nogal wisselvallig.

Was al goed in de Tirreno, maar vervolgens hoor je weer een maand niets van hem en dan duikt hij hier weer op met een klasse prestatie. Is hij soms te bescheiden..?

• Mazter

Heeft de ploegleiding niet mee, wordt op verkeerde momenten en manier gebruikt. Misschien is er een soort Kroon-actie nodig voor Vansummeren. Naar een (buitenlandse) ploeg waar de leiding wel een beetje in hem geloofd (Garmin of zoiets). Al zal het nog moeten blijken of hij het (mede)kopmanschap aankan. Dat is nog altijd wat anders dan als knecht of anders aan de koers te beginnen.

• Goozzer

Vansummeren kan inderdaad een stuk meer dan dat ze bij Silence-Lotto denken. Ik ben het dan ook helemaal met jullie eens. Het wordt voor hem misschien eens tijd om te verkassen, naar een ploeg waar hij wat hoger ‘in rang’ staat…

• Sub Culture

Ik acht Lefèvre in staat Vansummeren aan te trekken..

• Lucas

Absoluut, daar is hij slim genoeg voor.

En dan hopelijk voor Vansummeren niet als meesterknecht voor de Vlaamse klassiekers, maar meer als beschermde renner in de Waalse klassiekers en de RvhB.

• Massimo

Deze jongen heeft gewoon de “pech” van alles een beetje te kunnen, maar nergens in uitblinkt.

• Goozzer

Maar Lefevere kennende zal het wel vooral zijn als extra knecht voor de Vlaamse klassiekers, waarna Vansummeren uiteraard zijn gang mag gaan in de Waalse klassiekers en wellicht zelfs ook nog kopman mag zijn in Giro of Vuelta (mits hij de Tour natuurlijk in dienst rijdt, dat dan weer wel :+)

• DutchSL

Sorry hoor, maar wat hij nu al 2x op rij in Paris-Roubaix doet kan hij dus echt van zijn lang zal die leven nooit in Luik-Bastenaken-Luik kunnen.

Hij kan zich beter juist nog meer op het Vlaamse werk richten.

• Siem

Van Summeren is toch die renner die elk jaar bij de ploegenpresentatie zijn beklag doet dat hij niet bij de kopmannen gepresenteerd wordt? Te bescheiden lijkt me dus niet, eerder te wisselvallig… Typisch geval die er over 2 jaar achter komt dat het toch wel prettig was om in de schaduw te presteren.

• Malteser

Goh, dit komt zo ineens in je op? Hoe is het mogelijk.

http://wielrennen.prikpagina.nl/read.php?f=173&i=877308&t=877308