Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fiets gestolen in Waddinxveen

• Sofie van Horik

Beste mensen,

Na de wedstrijd in Waddinxveen is tijdens het douchen mijn racefiets gestolen. Het gaat om een groene Merida Scultura 909, volledig afgemonteerd met Dura Ace en voorzien van Mavic Cosmic carbon wielen. Het frame is full carbon maat S. Ik was hardstikke blij met deze fiets en hoop dat ik hem snel weer terugkrijg.

Sofie van Horik

• WielerGeek

Ik hoop voor je dat er mensen zijn die er naar uitkijken mochten ze hem zien bij bijv. een koers.

Zou voor de handigheid ook Marktplaats in de gaten houden en dat soort sites,je weet maar nooit.

• Adri van Dam

Er werd tijdens de wedstrijd voor elite omgeroepen dat Wielerland.nl ism Merida een nieuwe fiets voor Sofie beschikbaar heeft gesteld.

• malle eppie

Blijkbaar wil ze 2 fietsen.

• WielerGeek

@Adri van Dam.

Dat is goed nieuws,misschien heeft ze dat niet meegekregen malle eppie

• Cyriel Van Hauwaert

Twitter?

• Adrie van Dam

Er werd gelijk reclame gemaakt voor het tv programma dat as zaterdag begint en dat dat ook op een groot beeldscherm tijdens de toertocht van de AGR in Valkenburg te volgen is. Ik heb verplichtingen in de ZLM tour maar ga het zeker opnemen.

• Vosje

Tegenwoordig moet je je fiets op slot zeggen of gelijk in de auto plaatsen. Ondanks dat is het nog zot voor woorden dat ze stelen. Blijf van andermans spullen af!

• De Baron

Weet je wat te zot voor woorden is? Dat mevrouw gelijk een nieuwe fiets krijgt aangeboden! Zeker als je met dat materiaal rond rijdt, moet je er zorgvuldig mee omgaan, dus inderdaad op slot zetten!

Zal ik ook eens gaan veinzen dat mijn fiets met zippwielen gestolen is..

• WielerGeek

Jaloers zijn ze hier wel.