Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het gastenboek van leifhoste.be

• gerd

Ik vind Lars Boom een geweldig renner en na een interview op de VRT ook als mens geweldig.

Het is jaren geleden dat ik een renner nog zo'n boeiende dingen heb horen vertellen. Met die man zou ik best wel eens een avondje aan een toog gaan zitten voor een goed gesprek en een leuke avond.

Ik ben nochtans Belg..maar ik ben geen “fan”, ik hou alleen van wielrennen.

Kunnen we dan nu een algemene regel bepalen dat alle Nederlanders wielrerliefhebbers zijn en alle Belgen (behalve ik) “fans” ??? Of is dat toch een beetje kort door de bocht zoals heel dit topic…

Geef mij een kwartiertje en ik vind gastenboeken van niet Belgische renners met uitspraken die “schandalig” zijn…en eigenlijk heb je alleen aan dit forum al genoeg om een virtuele aalput open te trekken. Maar wie gaat daar nu tijd aan spenderen (net zoals het feit dat ik blijf ingaan op dit soort onnozele topics, maar ik kan het niet laten).

PS: voor een goed begrip: ik heb zelfs de moeite niet gedaan om op de links te klikken, noch om op de site van Hoste te gaan kijken…heb wel wat beters te doen.

• Proost!

Het is hier de laatste tijd echt bar en boos met grappen en grollen over ander nationaliteiten. Acht topics hierboven ook alweer een triest dieptepunt.

• Kev

Hahaha dat geloof je toch zeker zelf niet.

• Andre

als pipo flecha niet overneemt, wat deed Leif dan in zijn wiel?

• JW

Dat vroegen dus ook Belgische supporters zich af. Ik postte dit bericht alleen maar om te laten zien dat je geen Hollander hoeft te zijn om het verhaal van Hoste niet serieus te nemen.

Verder is het niet meer van belang.

• gerd

Zoals ik ergens anders al aangaf JW, Roger De Vlaeminck heeft eens goed gelachen met de manier waarop Hoste zijn (relatief) falen afwentelt op Flecha. Mr Parijs-Roubaix zegt dat als Hoste echt goed zat, hij dan Flecha nog had kunnen ontwijken. Stuurmanskunst hoort nu eenmaal bij Parijs-Roubaix.

Verder had Flecha net gedemarreerd op de strook voor Carrefour de l' Arbre en had Hoste moeten weten dat hij waarschijnlijk (op dat moment) kapot zat en dus fouten zou maken.

Verder zeg ik als leek: Flecha is daar natuurlijk ook niet opzettelijk gevallen…toen wij zondagavond het interview met Hoste zagen (net na de aankomst) dan merkte de absolute wielerleek die mijn vrouw is, op dat Hoste wel heel erg eigenaardig deed en praatte. Ze vond dat hij er precies stoned uitzag. Ik legde haar uit dat Hoste net Parijs-Roubaix gereden had en dat je dan niet praat zoals jij en ik…maar mijn wederhelft is niet van gisteren. Ze antwoordde daarop dat Hoste in vergelijking met Boonen (haar grote idool, ze vindt hem sexy…) en andere geïnterviewde renners er net stoned uitzag. Zij vond Hoste een onnozelaar en vond het doodjammer dat Van Summeren geen kopman kon zijn…ze zou het leuk gevonden hebben mocht Boonen Van Summeren in een sprint met twee geklopt hebben…tja uiteindelijk moet Boonen wel winnen…

• Proost!

Gerd, je vrouw heeft natuurlijk gelijk. Maar vraag haar ook even wat ze denkt dat Hoste heeft gebruikt om zo stoned te worden.

• gerd

Mijn vrouw heeft altijd gelijk Proost.

• Tombola

Bij Sporza zeiden de commentatoren juist dat Silence sinds dit jaar niet meer gebruikt…

• appeltje

Afkickproces dan? Kun je er volgens mij ook behoorlijk stoned uitzien hoor.