Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Altena Biesbosch Ronde

• Jan

Ik zag toevallig dat het de eerste editie was van de Altena Bieschbosch Ronde. Kan iemand mij misschien iets vertellen over deze koers. Is deze een beetje goed georganiseerd en veilig voor iedereen??

• Tramelant

Ik was daar giteren aanwezig, ik vond het wel veilig al was het wel smal en heel veel keren en draaien.

De organisatie was dik voorelkaar.

Koersverloop was zwaar, werd vanaf de start hard gereden en de wind zorgde voor vele afvallers in de eerste 30km. Was een kopgroep van 26 man na 30km daarachter een 2e peleton van zo'n 60man en toen was de rest eingelijk al uit koers.

2e groep brak op gegeven moment en gedeelte sloot aan bij de eerste groep die ook gebroken was. Bos reed toen alleen naar het 1e gedeelte van die groep en in de finale onstond een kopgroep van 4 die voor de eindwinst mochten gaan sprinten.

• Adri van Dam

Ik hoorde van enkele volgers- en renners dat het een fraai parkoers, afwisselend breed en dan weer smal. het verkeer werd tijdig stil gezet. Een dikke pluim voor de organisatie is volgens hen op zijn plaats.