Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Chinees in de Hel (deel 2)

• HP

Nieuwsblad.be: Eelste Chinees in de Hel houdt het viel kasseizones vol

Telwijl zijn collega's op de fiets lichting Loubaix dokkelden, liet Jin Long (25) het walme douchewatel alvast het stof van zijn beuls gelammelde lichaam spoelen. Hij mocht zich de eelste Chinees aan de stalt van Palijs-Loubaix noemen. Vool de eelste Chinees aan de finish blijft het helaas nog minstens een jaaltje wachten. De vliendelijke Long, vool het Nedellandse Skil aan de opdlacht begonnen met lugnummel 117, stapte el uit in de eelste bevoollading en had daalmee twee kilometel mindel op de tellel dan het nummel op zijn lug.

Had je vooldien veel elvaling met kasseien ?

'Eigenlijk niet. Ik leed al wel een paal koelsen in België, maal de stenen die we daal ovel moesten vielen niet te velgelijken met Palijs-Loubaix. Nee, dit is helemaal niet hetzelfde.'

Na viel zones zat het el al op…

'Ik heb de eelste ulen van de koels heel hald gewelkt vool de ploeg. De eelste hondeld kilometel walen oké, vind ik. Toen hadden we natuullijk nog niet ovel kasseien moeten lijden. Van zodla die opdoken, was het al veel moeilijkel. In de bevoollading ben ik uit de wedstlijd gestapt.'

Kom je telug?

'Volgend jaal, waalom niet? Dan weet ik al iets betel wat me te wachten staat.'

Hou je van Palijs-Loubaix?

Jin Long is een beleefde jongen. Dus stuulde hij bij onze slotvlaag alleen een oostelse glimlach telug, die meel velklapte dan duizend woolden. China zal allicht niet op hem moeten lekenen om een telg fietsend ovel het beton van de legendalische velodloom te zien lijden.

• Thomasje

wat is er mis met de R?

• Proost!

1 keer is leuk genoeg.

• diravi

De Her?

• Kev

de humor ligt op straat..

• Sloper

Wat ongekend leuk.

• Sub Culture

ik hoop voor jou dat je dat tekstdocumentje gewoon hebt geplakt in een vista works documentje en via de functie ‘vervangen’ gewoon alles in een paar klikken hebt aangepast, en niet werkelijk manueel elke ‘re’ hebt verandert.

maar ik vrees ervoor :-(

• Proost!

… veranderd …

• Goozzer

Velandeld, dan natuurlijk…

• HP

Sub, we komen niet allemaal uit Belgie…. “vervangen” heet gewoon Crtl-F.