Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Val van Hushovd

• TumTum

Zie hier de reden van de val van Hushovd.

http://www.youtube.com/watch?v=xq6VFedi9XQ

• Goozzer

Ik was het filmpje ook al tegengekomen. Stomme fout van Hushovd: hij gaat met zijn handen boven op het stuur door de bocht, in een laatste poging het wiel van Boonen te houden…

• Ome Joop

Raakt Hushovd een dranghek of toeshouwer?

• Sub Culture

De reden van zijn val wordt me hier niet duidelijker dan op de tv-beelden.

Enige dat ik wel zie is dat ‘Heeeeert’ een irritante kwal is die beter aan de kant zou staan ipv wild gesticulerend weg en weer te lopen

• Jan

Als ik het zo zie was die persoon kwaad op iemand waarmee Hushovd in aanraking kwam.

• Henk

Kan niet goed zien of het nou door het gespannen doek wat daar staat komt (dranghek zie ik niet staan) of door een van de toeschouwers. Een ding is wel duidelijk en dat is wanneer Hushovd de mogelijkheid heeft om daar iets uit te wijken hij niet gevallen zou zijn. Dit geld niet alleen hier (Carrefour de l'Arbre) maar ook voor de strook bij Bos van Wallers-Arenberg (Trouée d'Arenberg). Kunnen de toeschouwers niet gewoon ergens anders hun tenten neerzetten en muziek draaien want veel van deze mensen hebben weinig oog voor de koers en het haalt voor hun niet uit waar ze hun bier drinken.

• Cecchini

Hushovd was naar mijn mening ook de (on)bewuste veroorzaker van de valpartij van Flecha, door te onbesuisd de bocht in te gaan jutte Hushovd Flecha te veel op met alle gevolgen van dien (urenlange discussies van tientallen prikkers)

• snormans

Hij valt daar omdat hij de bocht veel te laat in draait. dat had makkelijk gekund met handen op t stuur. Hij stuurt hem gewoon veel te laat in.

• fransv

Wat een gevaarlijke weg is dat trouwens zeg. Ik zie dat nu pas. Daar ligt helemaal geen asfalt toch? Of zie ik dat verkeerd? Jeetje, dat je daar overheen moet fietsen. En dan zo'n moeilijke bocht. Bochten naar links zijn altijd lastig natuurlijk.

• ex-crosser

Was dat de 1e keer dat je iets van Parijs-Roubaix zag fransv?

Die weg lag er 100 jaar geleden ook al zo bij hoor ;-)