Denk dat dat ook niet het belangrijkste is. Belangrijker is dat Quick Step wel weet te winnen in de, voor beide ploegen, belangrijke koersen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHet is ook normaal dat Quickstep hier beter is, vrijwel heel de ploeg is uitgebouwd rond de periode die net voorbij is.
De fout die Lotto maakt is dat ze willen concurreren met Quickstep, of toch dat ze dat teveel in de verf zetten. In het verleden hebben ze vanuit een underdogpositie mooie resultaten gehaald in de kassei-wedstrijden.
Ik denk dat er heel wat Belgische wielerliefhebbers meer sympathie hebben voor Lotto dan voor Quickstep. Lotto blaast niet zo hoog van toren als Lefevere. Althans: gewoonlijk blaast Lotto niet zo hoog van toren. Nu hebben ze dat wel gedaan en dat heeft voor extra druk gezorgd. Uiteindelijk kan je dan voorspellen dat de media dat “falen” gaan uitvergroten.
Het feit dat bij Lotto alles niet zo “gesmeerd” loopt als bij Quickstep is voor mij net één van de aantrekkingspolen en ik ben lang niet alleen in België.
Quickstep mag dan de grote winnaar zijn van de voorbije weken, geef mij toch maar Silence Lotto en renners zoals Van Summeren, Aerts
Het probleem bij Silence is dat ze renners belangrijk maken die nog niet getoond hebben het aan te kunnen. Zo heeft Van Avermaet nog nooit duidelijk gemaakt dat hij kopman kan zijn in de Ronde, net zo min als Roelandts. Dat drukt een negatief stempel op de ploeg, die verder gewoon aardig meedoet met Gilbert in Vlaanderen. Ook Hoste was gewoon op de afspraak. Dat zijn winstkansen om zeep werden geholpen is hem niet aan te rekenen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?