Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Silence-Lotto ontslaat Steels als trainer

• Massimo

Denk dat dat ook niet het belangrijkste is. Belangrijker is dat Quick Step wel weet te winnen in de, voor beide ploegen, belangrijke koersen.

• gerd

Het is ook normaal dat Quickstep hier beter is, vrijwel heel de ploeg is uitgebouwd rond de periode die net voorbij is.

De fout die Lotto maakt is dat ze willen concurreren met Quickstep, of toch dat ze dat teveel in de verf zetten. In het verleden hebben ze vanuit een underdogpositie mooie resultaten gehaald in de kassei-wedstrijden.

Ik denk dat er heel wat Belgische wielerliefhebbers meer sympathie hebben voor Lotto dan voor Quickstep. Lotto blaast niet zo hoog van toren als Lefevere. Althans: gewoonlijk blaast Lotto niet zo hoog van toren. Nu hebben ze dat wel gedaan en dat heeft voor extra druk gezorgd. Uiteindelijk kan je dan voorspellen dat de media dat “falen” gaan uitvergroten.

Het feit dat bij Lotto alles niet zo “gesmeerd” loopt als bij Quickstep is voor mij net één van de aantrekkingspolen en ik ben lang niet alleen in België.

Quickstep mag dan de grote winnaar zijn van de voorbije weken, geef mij toch maar Silence Lotto en renners zoals Van Summeren, Aerts

• arend appelberg

gilbert mist de klasse om in heuvelklassekers boven de 200 km mee te kunnen doen. msr en p-t is leuk maar daar is de eerste 200 km amper koers. gilberts motor is ietsje te klein.

• Ron Brandsteder

Wanneer gaan ze Hoste ontslaan? Mag van mij meteen wel!!! Die jankerd wil ik nooit meer in een koers zien. Maar goed, je ziet hem ook amper in een koers…

• Blueprint

Tsja, wanneer je de renners en de ploegleiding niet kunt/wilt ontslaan, dan maar de trainer. Pure symboolpolitiek om maar zo weinig mogelijk de vinger op de zere plek te leggen.

• Andere Peter

Was dit niet het programma waar Marc Coucke een half jaartje geleden zo hoog van op gaf? Wat toonde dat deze ploeg zo er vooruit was?

In ieder geval: een trainer ontslaan na 2 maanden seizoen duidt niet op een standvastige visie.

• Boris de Löwikfan

De ware reden dat Steels ontslagen is vanwege zijn manier van bidons aangeven, de renners hadden moeite ze te vangen.

Groet

• JW

:D

• Birillo

Het probleem bij Silence is dat ze renners belangrijk maken die nog niet getoond hebben het aan te kunnen. Zo heeft Van Avermaet nog nooit duidelijk gemaakt dat hij kopman kan zijn in de Ronde, net zo min als Roelandts. Dat drukt een negatief stempel op de ploeg, die verder gewoon aardig meedoet met Gilbert in Vlaanderen. Ook Hoste was gewoon op de afspraak. Dat zijn winstkansen om zeep werden geholpen is hem niet aan te rekenen.

• Alpenroosjes

De meerderheid van de wielerliefhebbers? Je telt dan gemakshalve Zuid-Europa even niet mee? Want anders klopt dit denk ik niet helemaal met de werkelijkheid.