Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mollema: Einde Voorjaar!

• DeDikke

Ik heb inmiddels alweer een aantal dagen kunnen bijkomen van de ronde van het Baskenland, maar ik ben nog steeds niet 100% fit. Waar het aan ligt; ik weet het niet. In Baskenland had ik de eerste dag nog het gevoel dat de conditie weer op peil was, maar de dagen daarna ging het elke etappe steeds minder. Mijn herstelvermogen leek niet in orde. Morgen zal ik in Groningen een uitgebreid bloedonderzoek laten doen om zoveel mogelijk zaken uit te kunnen sluiten. Ik neem hoe dan ook de komende week rust, en ik zal dan ook niet aan de start verschijnen in de Waalse Pijl en in de ronde van Romandie. Wordt vervolgd…

Groet,

Bauke

© zijn site

Serieuze tegenvaller dit!

• Goozzer

Als we de lijn van Silence toepassen, dan moet men bij Rabo Delahaije ontslaan, omdat Mollema niet goed rendeert onder de trainingsbegeleiding die hij niet wenst te volgen… :+

• gerd

LOL Goozzer.

Hopelijk vindt men vlug wat er loos is, zodat er kan aan gewerkt worden…zou jammer zijn mocht deze belofte stagneren door medische problemen.

• JW

Dacht je een jaar geleden nog dit jaar met een geweldig team het Drieluik en de rondes in te kunnen gaan met Dekker, Gesink en Mollema. Op dit moment alleen Gesink nog over. Doodzonde.

Nu maar hopen dat de andere twee nog een sterk naseizoen kunnen rijden.

• Sub Culture

als het maar geen klierkoorts of iets dergelijks is.

gebeurt wel vaker dat een renner een tijdje op de sukkel is, men niet weet wat er scheelt en dan deze harde diagnose komt. dan lig je maanden in de lappenmand.

• diego

Maar Mollema heeft toch nog niet zo heel veel jaren koersen en etappekoersen gereden? Ik dacht alleen bij het rabo-conti team een aantal etappekoersen en bij zijn vorige club een paar, meer niet toch? Zeker protour koersen niet. Vorig jaar reed hij toch ook niet zoveel koersen of vergis ik me nu?

Het lichaam van die jongen weet niet wat hem overkomt nu opeens!! Je kan toch niet vrolijk van de ene naar de andere etappekoers gaan als je zo jong bent en zo weinig jaren nog fietst. Zo'n lichaam moet daar normaal gesproken langzaam ingroeien (soms heb je wel eens mensen met lichamen die dat al heel snel aankunnen dat soort dingen, maar dat zijn vaak mensen die ook weer heel snel stoppen door een 1 of andere reden). Volgens mij heeft hij veel meer rust nodig. Fysiek bedoel ik dan. Mentaal zou hij er volgens mij nog wel veel meer kunnen rijden. Komt natuurlijk ook doordat hij nog helemaal fris is en er veel plezier in heeft.

Maargoed, het kan zijn dat ik me vergis, want zo erg heb ik hem nou ook weer niet gevolgt.