Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Giro én Tour?

• B

Welke klassementsrenners kiezen dit jaar voor Giro én Tour? (Ik weet er wel een paar Armstrong, Menchov, Evans….maar vul het rijtje is aan)

• gerd

Evans niet dacht ik…

Zou er trouwens iemand zijn die de drie grote rondes combineert zoals recentelijk Bruseghin en Mario Aerts ???

• B

Nee JW, ik doel op de Giro d'Italia en de Tour de France. Welke klassementsrenners rijden ze dit jaar allebei of zijn dat van plan. Ik neem de schuld op mij door de typfout en misschien overbodige tweede post, al betwijfel ik of jij de boel niet gewoon wat aan het opstoken bent….

De vraag is nu dus duidelijk. Antwoorden, graag….

• Massimo

Ten Dam (ok, niet écht een klassementrenner), Leipheimer wellicht, Cunego misschien, Kloden, Voeckler, Gilbert, Karpets, Fothen. Meer weet ik ook niet.

• B

Evans dus niet?

En de Schlecks?

• Goozzer

Leipheimer lijkt me eerder voor de Tour-Vueltadubbel te gaan. Wel zo mooi voor Assen, dan staat er tenminste één wereldtopper aan de start. Al is er ook kans dat Contador de Vuelta nog rijdt natuurlijk…

• Steffen

Basso misschien?

• Armand de las Cuevas

Cervelo heeft zojuist de preselectie voor de Giro bekendgemaakt. Met Sastre dus… en sterke Thor!

Íñigo Cuesta López (ESP)

Philip Deignan (IRL)

Simon Gerrans (AUS)

Volodymir Gustov (UKR)

Jérémy Hunt (GBR)

Thor Hushovd (NOR)

Ted King (USA)

Ignatas Konovalovas (LTU)

Daniel Lloyd (GBR)

Serge Pauwels (BEL)

Hayden Roulston (NZL)

Carlos Sastre (ESP)