Wie zijn zaterdag de kanshebbers bij de junioren voor de ronde van zuid friesland en voor zondag in de friese woudenomloop.
Gaan beide klassiekers WEER gedomineerd worden door de Volharding of kan het Restore blok hier iets tegen gaan doen.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWéér gedomineerd?
Oja je heb gelijk, laatst bij de kermisrondes van Rijswijk en Rockanje hebben ze gedomineerd.
Ik weet niet of Restore daar wat aan kan doen, ze hebben natuurlijk de gele en witte trui én het ploegenklassement gewonnen bij de ster van zuid-limburg maar dat is natuurlijk niks vergeleken met Rijswijk en Rockanje.
Ster van zuid limburg stelt geen f..k voor, als zelfs renners van 't luchtschip en 2 rangs renners van sinege uit kunnen rijden.
De ster was de grootste kermis koers van het weekend, waar elke toerist aan mee kon doen die niet eens kan fietsen.
Daarom reed de volharding daar ook niet, hadden geen zin om in zo'n poppenkast mee te willen doen.
En in Köln… Ze hebben inmiddels 8 overwiningen tegenover 2 van Restore en kom nu niet aan met ze hebben 20 renners (restore trouwens ook 17) of ze hebben alleen flutkoersjes gewonnen.
De Volharding rijdt trouwens met de meeste sterke renners in Frankrijk. Al hebben ze ook voor de beide Friese klassiekers best een sterke ploeg. Ze zullen zeker meedoen maar domineren, denk het niet.
Restore of volharding? De wielerwereld wacht in spanning af. Na de Tour en Parijs-Roubaix is de ronde van Zuid-Fruisland toch wel het grootste mediaspektakel.
Vraag me toch af of op de lange termijn de professionalisering van dat juniorengebeuren een goede zaak is voor het wielrennen. Aan de ene kant denk ik dat je trainingsarbeid over de jaren meeneemt, aan de andere kant denk dat je als je te vroeg serieus bent, de lol in het fietsen kan verliezen.
ODT, ooit nog 2de en 5de in de Verfboer en Zuid-Friesland, in de goede oude districtstijd.
Speculeren is leuk, maar ik denk dat het te vaak zo is dat men haar of zijn eigen naam wil zien.
Natuurlijk zijn er kanshebbers, en die hoeven niet uit de ploegen te komen die iedere keer genoemd worden.
De jongens uit Friesland staan natuurlijk op scherp, hun eigen land, geboortegrond en klimaat.
Ik kom zelf uit Nijverdal, maar wie een goede indruk maakt de laatste weken en dat is een Friese renner, ach laat ik de naam maar niet noemen, anders doe ik deze renner weer tekort, let maar eens op een renner uit Heerenveen en omstreken deze twee dagen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?