Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rondje Peize

• frame

Beste wielrenners uit de omgeving van Groningen,

op dinsdagavond wordt er door een groot aantal groepen getraind op het rondje nabij Peize. Nu is het zo dat verschillende groepen, verschillende kanten oprijden. Dit kan leiden tot vervelende situaties.

Zullen we bij deze afspreken dan er door alle groepen LINKS om wordt gefietst…?

BVD.

• kader

Laten we afspreken om gewoon RECHTS OM te rijden.

Graag gedaan!

• VDW

Gewoon rechtsom lijkt mij inderdaad het beste.

• frame

Ik dacht ik doe een goede poging tot eensgezindheid, maar er zijn mensen die liever kinderachtige reacties plaatsen.

Dus 2 zeggen rechts om?

• kader

Jij hebt keurig geteld. Rechtsom dus.

• VDW

Het enige heikele punt is er dan alleen als er ook renners op de kleine ronde trainen. Deze ook rechtsom rijden betekend op het lange rechte stuk tegemoetkomende renners. Lijkt mij op dat punt van het rondje overigens geen probleem gezien de breedte van de weg.

• Siem

Vervelende situaties ontstaan pas wanneer sneller rijdende groepen, er rijden er ook achter zo'n achterlijke brommer, van achter moeten inhalen. Het is dus makkelijker wanneer die van voren komen, dan zie je ze van verre aankomen.

• Harko Kievit

Je zal hier maar Boer zijn.

• wiel

MIEN GOD.. stugge lui die wielrenners..