Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hans dekkers

• joopje

weinig van gehoor nog, hoe is het met hem?

• Catena

4e in zesde etappe Qatar

4e in eerste etappe Volta ao Algarve

6e in eerste etappe Vuelta a Cyclista y Leon

Verder voornamelijk plaatsen rond het midden van het deelnemersveld.

• Sub Culture

heeft onverwacht promotie gemaakt.

maar bewijst niet dat hij zijn plaats bij Garmin -voorlopig- waard is.

• ok

hans is de laatste koersen steeds in beeld geweest,helaas steeds als hij tegen de grond lag.eerst in de 3 daagse van de pannen op een midden geleider gereden en zondag in parijs Roubaix lag hij bij de zelfde valpartij als Leezer.

• Geert

Getuige het interview in Wieler Magazine gelooft hij er zelf nog wel in. En laten we eerlijk zijn: één topuitslag en het is weer een geweldige vent

• Krekel

Renners met 1 uitschieter een contract aanbieden:het zou verboden moeten worden…

• Jos K

Dekkers een beetje de man voor de afsluitende koersen van het jaar: Sluitingsprijs, Franco Belge, Vlaamse scheldeboorden. Moet volgens mij heel goed in stelling worden gebracht voordat iets lukt, maar ik kan het ook mis hebben.

• Joske (A)

Maakt binnenkort nog wel een mooie uitslag. Hij is er rap genoeg voor.

• Tommy Phoe Hee

@Jos K, Hans kan zowel een koers winnen als hij instelling wordt gebracht als alleen. Sluitingsprijs was alleen, bij Agritubel alles alleen, bij Rabo werd hij gebracht door Mouris. Volgens mij was dat ook de bedoeling van de dubbeltransfer Mouris/Dekkers naar Mitsubishi, door blessures van Hans hebben zij helaas bijna niet samen gereden. De tandem Dekkers/Maaskant moet nog wat op stoom komen maar volgens mij kan dat ook een goed duo worden zie laatste etappe Qatar. En Maaskant bracht Farrar ook naar zijn overwinning in de Tirreno!

• Blueprint

Hij haalt zijn gebruikelijke niveau. Paar ereplaatsen in kleinere koersen en meer niet.