Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Presidential Cycling Tour (2.1) Etappe 4

• JasperV

15 km, 1:26

• merijntje mortirolo

Pieter Jacobs: zaalvoetballen kannie niet, maar fietsen wel degelijk! Die lijkt toch zo langzamerhand zijn draai wel te vinden in het profpeloton…

• Jos K

Ik kan het niet laten. Nog 11 km te gaan met een voorsprong van 1.38 minuut. De koplopers gaan uitmaken wie deze rit gaat winnen. Ook wie de nieuwe leider in deze Presidential Cycling Tour of Turkey gaat worden. Hier hebben de bonificaties ook een groot aandeel in.

• Jos K

Ook wordt Cesar Veloso gemeld, dus Boris kan goed gaan slapen vanavond na deze geweldige 5 sterren voorspelling

• Jos K

Ook Impey zit erbij die erg rap is gebleken de laatste dagen. Volgens mij hebben we nu alle koplopers gehad

• Jos K

Aanval Malacarne van QS!

• Boris de Löwikfan

Volgens mij heeft hij bedorven vlees op want hij word al weer terug gepakt.

• Jos K

Nog 9 km te gaan, Loosli reageert en iemand van Galicia probeert het gat dicht te rijden, waarschijnlijk voor Da Pena. Valach eraf (elk haus) Brandt ook gelost (Lotto)

• Jos K

De klim blijkt zwaarder dan werd gedacht. Nu op kop Malacarne, Da Pena, Donati en Fothen

• Boris de Löwikfan

Blij dat Cesar Veloso erbij zit, had eigenlijk Jose Benitez Roman ook wel verwacht..

Ga je me nog een keer verrassen JosK (ben jij eigenlijk crimineel?)

Groet