Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Pro Plt stuur

• stuurbocht

Hallo ik overweeg om een pro plt stuur te kopen met de traditionele bocht http://bike-stuff.nl/images/PRO%20PLT%20Round%20OS_2.jpg

kan iemand mij hier iets over vertellen ervaringen en of het een goed stuur is.

bedankt alvast.

• Jos K

Ik heb zelf het niet traditionele stuur van Pro PLT (met de knik erin) en dat is een super stuur voor weinig geld. Nog nooit problemen mee gehad en ik heb het al meerdere jaren. Pro is (bijna) altijd goede prijs/kwalitieit verhouding.

• stuurbocht

Hallo bedankt voor je reactie wat was de prijs dan en wat zal de traditionele bocht kosten weet je dat?

gr.stuurbocht

• Jos K

Ook leuk dat Credit Agricole en Rabobank een hele tijd/nogsteeds met PLT rijden, sommige met carbon maar ook veel met de gewone aluminium. Volgens mij ligt de prijs normaal rond de 40 euro, maar ik vind em op internet ook net al voor 33 euro.

• stuurbocht

oke bedankt.

• stuurloos

hm, op het rechte stuk gaat het goed, maar in de rechtse bochten stuurt ie wat scherp in terwijl ik in de linkse bochten onderstuur heb.

Ik ben er echt een beetje overstuur van.

• Quattro

Kortom, je bent over-je stuur ge-spannen?

• Jasper

Stuur jij er nou op aan dat overstuur gewoon zijn stuur verkeerd bestuurd?

• Sloper

Ophouden nu, of ik stuur Stier Herman op jullie af!

• stuurloos

Ik denk dat stuurbocht zich het bos ingestuurd voelt