Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dekker geen kopman bij Silence

• volger

Dekker zal geen beschermde status genieten in de Gold Race. Gilbert en Evans zijn de twee troeven die gespeeld gaan worden bij Silence.

Jammer voor Dekker……maar ik denk terecht gezien zijn zeer matige optreden tot nu toe.

Mij is nog steeds niet duidelijk waarom hij afstapte vorige week in Baskenland, juist die tijdrit nog ff meepakken zou goed geweest zijn…

Ik ben bang dat we Dekker dit seizoen geen topprestaties zien leveren. Hooguit einde van het seizoen in Lombardije. Maar zeker nog niet in de drieluik AGR-WP-LBL en de tour zie ik hem ook niet in topvorm verschijnen.

Blijkbaar heeft hij vorig jaar door alles een flinke klap opgelopen.

Jammer van zo'n groot talent, maar kop op Thomas blijven knokken en juist de grote knokkers worden grote winnaars!!! Go on!

• gerd

Het feit dat Dekker blijkbaar niet als kopman uitgespeeld wordt heeft toch enige nieuwswaarde, als is het inderdaad niet onlogisch.

Verder valt het mij reuze mee dat volger positief blijft en dat de letters “V” , “D” en “B” nooit in die volgorde gebruikt werden.

Is het tegen beter weten in, maar ik denk dat Dekker nog velen zal verrassen dit seizoen (in positieve zin wel te verstaan).

• Cyclad

Het is terecht dat Silence Evans en Gilbert uitspeelt als kopman in de Gold Race.

Verder lees ik niets interessants, is al uit den treure behandeld.

• Lucas

Ik hoop het, maar ik geloof er niet in.

Vraag me niet waarom, puur een gevoel..

• JW

Dat slechte gevoel heb ik al een hele tijd, En ik hoop nog steeds dat het onzinnig blijkt.

• Wanny

Ach, dit is ook allemaal maar gepraat vooraf. Als Dekker zondag onverhoopt betere benen heeft dan Gilbert of Evans, dan zien we dat vanzelf als op de Eyserbos de slag valt. Ik neem tenminste aan dat Dekker ook geen bidonnetjes zal gaan halen voor die 2.

• Lucas

Nee, maar als Silence-Lotto zoals gewoonlijk :-) de slag weer eens gemist heeft, zal hij toch wel kopwerk moeten verrichten..

• Massimo

Volgens sportweek.nl is het mogelijk nog erger:

Carlos Sastre en Cadel Evans (foto) zullen aankomende zondag van start gaan in de Amstel Gold Race. De nummers één en twee van de Tour de France van vorig jaar zullen proberen om deze Nederlandse eendagsklassieker naar hun hand te zetten.

Sastre doet met zijn Cervélo-ploeg mee, zodat hij nog wat extra kilometers kan maken voor de Giro d’Italia, die 9 mei van start zal gaan. Volgens ploegleider Jean-Paul van Poppel zal de Spanjaard niet vooraan gaan finishen. Heel anders is het bij Silence-Lotto, waar verwacht wordt dat Cadel Evans wel voor eremetaal zal gaan. De Australiër werd onlangs vierde in het eindklassement van de Ronde van Baskenland en is er zeker van dat de aankomst op de Cauberg hem zondag zal liggen.

Samen met Phillippe Gilbert zal Evans het kopmanschap vormen bij de Belgische formatie. Het is nog onduidelijk of Thomas Dekker aanwezig zal zijn bij Silence-Lotto. Dekker stapte vorige week af in de voorlaatste etappe van de Ronde van Baskenland. (JB)

• Keuteberg

Ben benieuwd wat de bronnen van Sportweek zijn, want niets wijst daar verder op. Kan ook gewoon een suggestie zijn van de journalist daar…

• Boris de Löwikfan

Geweldige underdogpositie, ik weet wel wie mijn 5 vss sterren krijgt.

Groet