Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gesink overweegt "verhuizing" naar hogere bergen

• DeDikke

http://www.gelderlander.nl/sport/wielersport/4821726/Gesink-overweegt-verhuizing-naar-hogere-bergen.ece

Meer mensen zullen dit aanmoedigen, ik ben er 1 van!

Goozzer had het hier laatst ook over

• Boris de Löwikfan

Alleen bij het lezen van het onderwerp spring ik een gat in de lucht, begint het verstand dan toch met de jaren te komen?

Groet

• diravi

Jij vertrekt nog niet naar de bergen?

• en

Ik lees op diezelfde site ook het volgende:

''In plaats van nieuwe wegen te zoeken, denkt Boonen er eerder aan om oude paden te verlaten. Hij meent op een punt te zijn aanbeland waar hij niet langer zin heeft in de massasprints. “Alleen de mannen die niks anders hadden dan hun sprint zijn er ook op latere leeftijd mee doorgegaan. Mannen als Cipollini en Petacchi. Dat geldt dus niet voor mij. Ik merk dat de trainingen voor de klassiekers zo veel harder zijn geworden dat mijn sprint er van afzwakt.”

Hij zegt vaak simpelweg de tijd niet gehad te hebben om met de ploeg te werken aan de massasprint. “Weet je dat ik niet eens de tijd heb om koersen van mezelf terug te zien op een video of dvd?”'

Wist ik nog niet.

• Boris de Löwikfan

Nee, dat duurt nog wel een jaar of 20 a 30 vrees ik…

• Keuteberg

Gesink moet idd de bergen in. Aanmoedigen dit.

• HarrieH

Mijn broertje woont in de Andes. Heeft nog wel een kamertje over.

• derrick

Alsof hij er harder van gaat fietsen. Maak de mensen nog meer wijs.

De ploegarts maakt al decennia lang het verschil. Jammer dat dit altijd onderbelicht is.

• Boris de Löwikfan

Hij zou er zeker beter van gaan dalen en klimmen lijkt me, jammer dat jij dit onderbelicht.

De ploegarts maakt een verschil, maar zo groot als jij denkt echt niet. Maak de mensen nog meer wijs.

• Oege Hiddema

T.D. heeft vast nog wel een kamertje over in zijn ruime appartement? ;)