Met die ingesteldheid komt Gesink er wel.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHier staat dat hij voorlopig lekker vlak blijft trainen hehe
http://www.sportwereld.nl/wielrennen/3147834/Op_de_fiets_is_Gesink_een_ander_mens.html
Gesink is bovendien een renner die goed ’naar een wedstrijd’ kan trainen. ,,Kijk naar de Spelen vorig jaar, ik had de weken ervoor alleen maar getraind.’’ Het is een kunst die niet iedere renner beheerst, het vraagt zelfdiscipline. Gesink kan zichzelf pijn doen. Op de vlakke wegen rond Aalten, waar hij woont met vriendin Daisy, met uitstapjes naar de Posbank. Of op de roller, thuis voor een groot tv-scherm. ,,Maar liever buiten, zeker op een dag als vandaag,’’ zegt hij maandag na een trainingsrit. Een tweede huis in een land met meer bergen is misschien iets voor de toekomst. ,,Voorlopig zit ik hier goed. Van sleur heb ik geen last, ik ben natuurlijk ook pas bezig aan mijn derde jaar als prof.’’
Vreemde gozer, die Robert hehe
Had onze eigen adelaar Peter Winnen dat toen ook maar gedaan. Ik ben wel eens in ijselstein geweest in noord Limburg. Ik twijfel nog steeds of ze het extra voor mijn bezoek zo plat gewalst hadden. Anders is het niet te begrijpen dat deze klimmer zo omhoog kon fietsen. Ik heb wel laten vertellen dat hij een super stijle oprit had.
Ik vind het echt ongelooflijk dat zowel de ploeg als de renner zelf niet al eerder hebben besloten dat hij ieg een deel van het seizoen in het buitenland woont(vanuit de ploeg natuurlijk meer erop aansporen) Ik vind het echt amateurisme ten top. Tuurlijk hij gaat ook wel op hoogtestages, maar dat is toch wat anders dan als je gedurende het jaar voor lange periode in de bergen traint. Hij is tourpodium kandidaat binnen enkele jaren al. Dan moet je toch het uiterste uit je carriere (willen) halen? Ik vraag me serieus af in hoeverre je echt wil als je dit niet al een jaar eerder hebt beslist en nu nog lekker dicht bij paps en mams blijft wonen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?