Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Arno Hartog wint afwachtingswedstrijd Scheldeprijs

• Adri van Dam

Arno Hartog heeft in het Belgische Schoten de afwachtingswedstrijd gewonnen van de 97e Scheldeprijs Vlaanderen. De 33-jarige renner van Team Wielerland.nl wist in een massasprint zijn concurrenten voor te blijven.

• Gabor

En dat is de tweede overwinning binnen 3 dagen voor team Wielerland.nl!

• Held

Het blijft een klepper hoor die Hartog!!!

• Lieverhebber

En wat te denken van de van Hemert ploeg met Nick Nieuwendorp? 18 jaar, en dan zó hard rijden! Leuke ploeg, goede renners. Belooft een leuk seizoen voor ze te worden!

• sjaak spaak

nou…. nick nieuwendorp kan wel behoorlijk goed sprinten als hij kapot zit -.-' (hij zei tegen Jan Bos in biesbosch : ik sprint/rijd niet mee want ik zit kapot! met andere woorden : als hij zo kan winnen vind ik hem behoorlijk zielig

• merijntje mortirolo

Gaan we die discussie nog eens voeren? Gezellig!

Bij DJR zijn ze gelukkig zo slim hier niet te posten als één hunner renners afgekraakt wordt…

• zeurpiet

Uiteraard ben je zielig als je na nog maar een paar maandjes als 1e jaars belofte tussen de geharde elites een klassieker wint… Vandaag toch weer een bevestiging met z'n 3e plaats!

• positief

Helemaal mee eens zie je weinig meer dat ze echt als ploeg rijden,….

• Respect

Leuk ploeg van Team Wielerland.nl ook. Zit ook wel goed met het ploegenspel daar volgens mij. Danny Vrolijk werd in Waddinxveen vijfde en nu weer negende. Dat doet vermoeden dat hij afstopwerk of ander knechtenwerk heeft gedaan.

Leuke ploeg voor Tim van der Zanden :D

• Lieverhebber

En juist voor een ploeg als deze: down to earth, geen arrogante koppen, de doe-maar-gewoon-mentaliteit, maar toch willen knallen en willen presteren. Vooral de mix ouder en ervaren, en jong en nieuw in het ‘grote’ peloton is denk ik een mooie mix. Daar kunnen nog heel wat ploegen wat van leren, al zullen zij dat zelf toch niet (willen..) inzien! Ze hebben het goed voor elkaar, ondanks de wat minder actieve Arthur van Dongen, zijn er al mooie uitslagen gereden.

Ik denk dat we komend seizoen nog vele mooie uitslagen van de jongens van van Hemert kunnen verwachten. Wat je dan mooi vindt, mag je dan voor jezelf invullen.. De een is alleen tevreden met winst, al ben ik van mening dat het als ‘een van Hemert-renner’ geen schande is om genoegen te nemen met een andere podiumplek, en in je achterhoofd te houden dat wanneer er jongens uit ‘grotere ploegen’ voor je finishen, je misschien over een jaar zelf de jongen in ‘de grotere ploeg’ bent/kunt zijn.. En laat nou dát juist de missie van de van Hemert ploeg zijn! Opleiden.. Incl. het rollenspel van de ‘kapotzittende’ renner uitproberen! Haha!