Arno Hartog heeft in het Belgische Schoten de afwachtingswedstrijd gewonnen van de 97e Scheldeprijs Vlaanderen. De 33-jarige renner van Team Wielerland.nl wist in een massasprint zijn concurrenten voor te blijven.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEn juist voor een ploeg als deze: down to earth, geen arrogante koppen, de doe-maar-gewoon-mentaliteit, maar toch willen knallen en willen presteren. Vooral de mix ouder en ervaren, en jong en nieuw in het ‘grote’ peloton is denk ik een mooie mix. Daar kunnen nog heel wat ploegen wat van leren, al zullen zij dat zelf toch niet (willen..) inzien! Ze hebben het goed voor elkaar, ondanks de wat minder actieve Arthur van Dongen, zijn er al mooie uitslagen gereden.
Ik denk dat we komend seizoen nog vele mooie uitslagen van de jongens van van Hemert kunnen verwachten. Wat je dan mooi vindt, mag je dan voor jezelf invullen.. De een is alleen tevreden met winst, al ben ik van mening dat het als ‘een van Hemert-renner’ geen schande is om genoegen te nemen met een andere podiumplek, en in je achterhoofd te houden dat wanneer er jongens uit ‘grotere ploegen’ voor je finishen, je misschien over een jaar zelf de jongen in ‘de grotere ploeg’ bent/kunt zijn.. En laat nou dát juist de missie van de van Hemert ploeg zijn! Opleiden.. Incl. het rollenspel van de ‘kapotzittende’ renner uitproberen! Haha!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?