Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Arno Hartog wint afwachtingswedstrijd Scheldeprijs

• Sly

Die Nieuwdorp zit wel weer druk te gesticuleren.

De sprint van Arno was volkomen reglementair. Hij kon hem simpelweg niet hebben.

Op deze manier maakt meneertje zich steeds minder populair en zijn populariteit daalde al sinds zijn, weliswaar knappe, zege in Werkendam. Dit vanwege zijn gebaar op de meet en de babbels in de finale.

Een goede renner (in spe), maar hij moet echt op zijn tellen gaan passen. In zo'n korte tijd al een dergelijke naam opbouwen is echt niet best. Dat moeten hij en zijn omgeving zich erg goed realisreren!

• Toeschouwer

@ Sly Gebaar op de meet? naar de sponser wijzen mag nu ook al niet meer? het moet niet gekker worden.

• Sly

Nee, druiloor. We hebben het hier toch over de koers in Schoten? In Werkendam werd hij niet geklopt door Hartog. Goed lezen!

Zoek maar eens op Youtube. Kun je het ook zien.

En daarbij, hij wees m.i. niet op de sponsor, maar naar zichzelf. Zo van: “kijk eens hoe goed ik ben en wat een stel losers de rest wel niet is!” Althans, daar is al een hele discussie over gevoerd en lees maar eens hoe er daar over werd gedacht. Dus.

• Sly

Even mijzelf verbeteren:

Ik verwijs idd in tweede instantie naar zijn gebaar in Werkendam. Mijn fout.

De rest staat.

• Nick N

Beste prikkers, jullie mogen posten en zeggen wat jullie willen maar dit gaat echt te ver, ik wijs duidelijk naar de sponser op mijn schirt ‘' GVH ’' laat de duidelijk zijn.

• Pieter

http://www.garagetv.be/video-galerij/monneman/scheldeprijs_elite_zc_beloften_2009.aspx

Kijk zelf naar de sprint en oordeel voor jezelf of je de sprint van Hartog fair vindt. Indrukwekkend wat Van Hemert hier doet trouwens..

• elmo

Je kunt zeggen wat je wilt, maar je gebaar (naar de sponsor of niet), hetgeen er vlak daarvoor al dan niet is gezegd en de gebaartjes na de spurt in Schoten geven gewoonweg aanleiding tot beeldvorming.

Of je dat nou terecht of leuk vindt of niet, je bent er zelf mede debet aan en het zal wellicht tegen je werken.

Tip: als je de aandacht op je sponsor wilt vestigen of het ploegenspel wilt vieren, trek dan duidelijk je shirt netjes recht en steek je handen omhoog. Dat staat zoveel sympathieker.

• elmo

Volstrekt reglementair. Niets op af te dingen. Terechte winnaar. Absoluut de sterkste in de spurt.

• ..............................

@iedereen die de sprint wel reglementair vond.

Niet geheel reglementair vind ik Arno Hartog was wel sterk maar week wel degelijk van zijn lijn af.

• truus

als zeeuw moet je wel een grote smoel opzetten waneer je tussen hollanders rijd die gasten hebben smoelen als garagedeuren